تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821161791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون کتبی دوازدهمین دوره تربیت معلم قرآن کریم در مهاباد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آزمون کتبی دوازدهمین دوره تربیت معلم قرآن کریم در مهاباد برگزار شد مهاباد - ایرنا - آزمون کتبی دوازدهمین دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم روز سه شنبه در مجتمع آموزشی امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد برگزار شد.


مسوول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آزمون با شرکت بیش از 180 نفر از خواهران و برادران علاقه مند برگزار شد که از بین آنها 50 نفر با کسب بیشترین امتیاز جواز حضور در دوره تربیت معلم قرآن کریم را به دست می آورند.
سید ابراهیم حسینی هدف از برگزاری این آزمون را شناسایی استعدادها و تربیت مربیان برای تدریس در کلاسهای آموزش قرآن عنوان کرد و گفت: دوره تربیت معلم قرآن کریم شامل دو کلاس خواهران و برادران است.
وی یادآور شد: کلاسهای این دوره در فروردین ماه سال آینده و توسط مربیان و کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی مهاباد برگزار می شود و در پایان دوره شرکت کنندگان در آزمون کتبی و شفاهی شرکت می کنند.
وی اضافه کرد: برای کسانی که بتوانند پس از پایان این دوره در آزمون های آن نمره قبولی را کسب کنند گواهینامه معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی صادر می شود.
حسینی گفت: دارندگان این گواهینامه ها می توانند در ادارات و محلات مختلف شهر و روستا کلاس های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برپا کنند.
مسوول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی مهاباد یادآور شد: در این شهرستان تاکنون بیش از 300 نفر گواهینامه دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم دریافت کرده اند.
7512/584/581
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن