تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

والدین در کاهش آسیب های ناشی از چهارشنبه سوری نقش مهمی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

والدین در کاهش آسیب های ناشی از چهارشنبه سوری نقش مهمی دارند سنندج - ایرنا - مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: والدین با نظارت بیشتر بر فرزندان خود و ممانعت از استفاده مواد محترقه و خطر آفرین در کاهش آسیب های چهارشنبه سوری نقش تعیین کننده ای دارند.


بهنام نظری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور والدین در کنار فرزندان در چهارشنبه سوری و مدیریت آنها بر اعمال فرزندان می تواند خانواده آنها را از آسیب های بزرگ نجات دهد.
وی عدم آگاهی جوانان از پیامدهای ناگوار در استفاده از مواد محرقه و غیر استاندارد و بی توجهی والدین را یکی از دلایل اصلی بروز حوادث و مشکلات این مراسم عنوان کرد.
وی اظهار کرد: خانواده ها و والدین باید با نظارت بیشتر بر اعمال و رفتار نوجوانان و جوانان به ویژه در مراسم آتش بازی چهارشنبه سوری، مانع از تهیه و بکارگیری مواد محترقه خطرآفرین و غیر استاندارد شوند تا از بروز برخی حوادث ناگوار جلوگیری شود.
به گفته وی این مواد محترقه که عموما غیرقانونی و به صورت قاچاق وارد استان و کشور می شوند ممکن است صدمات جبران ناپذیری را برای خانواده ها و فرزندان آنها در پی داشته باشد.
نظری بر لزوم برخورد قاطع نیروهای امنیتی و انتظامی استان با عوامل تهیه و توزیع مواد محترقه خطرآفرین در ایام پایانی سال تاکید کرد و افزود: تلاش برای ایجاد شادی مردم در کنار حضور مقتدرانه پلیس مجال فرصت طلبی و سو استفاده را از ساختارشکنان خواهد گرفت.
وی بیان کرد: به هیچ وجه منکر و مخالف شور و نشاط مردم نبوده و نیستیم و معتقدیم مردم استان با فرهنگ مثال زدنی در فضایی آرام منتظر لحظه سال تحویل خواهند بود که البته وظیفه ما به عنوان مسوول این است که فضا را برای این امر مهیا کنیم.
وی به ساختارشکنان و کسانی که قصد دارند شادی مردم را مختل کرده و با اقدامات غیر متعارف موجبات مشقت و اعتراض شهروندان را فراهم کنند، هشدار داد که در این راستا برای تامین امنیت شهروندان با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد و تامین امنیت و آسایش هم استانی ها و مسافران نوروزی را در اولویت برنامه های خود می دانیم.
وی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامع و کامل آسیب ها و پیامدهای استفاده از این مواد محترقه را از سوی رسانه های جمعی بسیار ضروری و عاملی بازدارنده در بروز مسایل و مشکلات چهارشنبه سوری دانست و بر آن تاکید کرد.
وی در پایان همراهی و تعامل خانواده ها با نیروهای انتظامی و امنیتی را در شب چهارشنبه سوری، تعیین کننده خواند و خواستار مشارکت بیشتر آنها شد.ک/3
533/7354
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن