تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815275585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل هما: آژانس ها حق گران فروختن بلیت هواپیما را ندارند/ هیچ پرواز چارتری نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: مدیرعامل هما: آژانس ها حق گران فروختن بلیت هواپیما را ندارند/ هیچ پرواز چارتری نداریم جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری - فارس نوشت:

مدیرعامل هما با تأکید بر اینکه هیچ پرواز چارتری نداریم، گفت: نرخ بلیت پرواز‌های داخلی هما مشخص است و هیچ آژانسی حق دریافت مبلغی بیشتر از نرخ مصوب ندارد، مسافران هم بلیت را فقط با قیمت مصوب خریداری کنند و بهای بیشتری نپردازند.
فرهاد پرورش درباره فروش بلیت هواپیما در روز‌های پایانی اسفند، گفت: شرکت هواپیمایی ایران‌ایر برای فروش بلیت پروازهای خود همیشه برنامه‌ریزی مشخص داشته است و طبق همان برنامه عمل می‌کند. او گفت: در پروازهای داخلی ایران‌ایر هیچ‌گاه پرواز چارتر که یکی از نگرانی‌های سازمان هواپیمایی کشوری است نداشته‌ و به عنوان شرکت دولتی چنین سیاستی را دنبال نمی کند.
مدیرعامل ایران‌ایر گفت: سیستم‌های فروش بلیت ایران‌ایر، برای مسافران باز است که می تواند از طریق الکترونیکی و یا مراجعه به آژانس‌ها و دفاتر فروش بلیت ایران‌ایر، بلیت موجود را با نرخ مشخص دریافت کند.
پرورش گفت: در حال حاضر نرخ‌های پروازها مشخص است و هیچ آژانسی حق ندارد مبلغی بالاتر از نرخ مصوب از مسافران دریافت کرده و بلیت با قیمت بیشتر بفروشد او گفت: متنوع‌سازی نرخ بلیت و پس از آن آزادسازی نرخ‌ها جزو قانون برنامه پنجم است که باید اجرایی شود.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: وزیر راه و شهرسازی بر آزادسازی نرخ‌ها تأکید دارد تا زمینه‌های اجرای این امر در سازمان هواپیمایی کشوری و با همکاری ایرلاین‌ها فراهم شود. مدیرعامل ایران‌ایر با اشاره به سخنان وزیر راه و شهرسازی مبنی بر شناورسازی نرخ‌های بلیت هواپیما از اردیبهشت‌ماه سال آینده، گفت: نرخ بلیت هواپیما در جلسات شورای عالی هواپیمایی کشوری با حضور سازمان هواپیمایی کشوری و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی بررسی می‌شود.
پرورش گفت: تمام بررسی‌ها درباره مسیر پروازی هواپیما، مسیر مناطق محروم، مناطق پرمسافر، افزایش و کاهش قیمت در حال انجام است که نظر نهایی اعلام خواهد شد.
23231  



دوشنبه 26 اسفند 1392 - 11:19:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن