تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820039579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمان جزء استان های موفق در زمینه توسعه خوشه های کسب و کار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کرمان جزء استان های موفق در زمینه توسعه خوشه های کسب و کار است کرمان - ایرنا - مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: کرمان به همراه شش استان دیگر، جزء استان های موفق در زمینه توسعه خوشه های کسب و کار در کشور عمل کرده اند.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان، ˈسیاوش وحدتˈ در آیین انتخاب عامل توسعه خوشه محصولات گلخانه ای جنوب کرمان افزود: خوشه محصولات گلخانه ای جنوب کرمان براساس مزیت منطقه می تواند یکی از خوشه های موفق در کشور باشد.
وی خوشه های صنعتی را در سطح دنیا با سابقه خواند و تصریح کرد: این مدل بطور جدی از دهه 80 از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در استان ها پیگیری و اجرا شده و به عنوان یکی از مدل های موفق در صنایع کوچک محسوب می شود.
وی بومی بودن این مدل را یکی از دلایل موفقیت آمیز آن ذکر و عنوان کرد: 80 خوشه توسعه ای در کشور وجود دارد که از این تعداد 45 خوشه موفق به دریافت پروانه توسعه یافتگی شده اند و بایستی از سوی معاونت صنایع کوچک استان ها نظارت بر شبکه های فراگیر صورت پذیرد.
وحدت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدل توسعه خوشه ای یکی از مدل های موفق در دنیاست، سازمان قصد دارد در سال 93 این مدل را در کنار مدل های توسعه شبکه ای و ارتباط بین صنایع کوچک و بزرگ با جدیت دنبال و به استان ها نیز ابلاغ کند.
بنابر این گزارش ˈحسین آفتابیˈ به عنوان عامل توسعه خوشه محصولات گلخانه ای جنوب استان کرمان انتخاب و معرفی شد.ک/1
7443/8154/2624
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن