تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار دهوک خواستار همکاری بیشتر با ایران در زمینه مهارت آموزی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار دهوک خواستار همکاری بیشتر با ایران در زمینه مهارت آموزی شد ارومیه - ایرنا - معاون استاندار استان دهوک عراق گفت: افزایش همکاری های آموزشی با جمهوری اسلامی ایران به ویژه در زمینه مهارت آموزی، از مهمترین خواسته های مدیران این استان است.


بهزاد علی آدم روز پنجشنبه در چهارمین روز از سفر اعضای هیات اعزامی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی به اقلیم کردستان عراق در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی افزود: آموزش های مهارتی درایران، رشد بسیار خوبی پیدا کرده است که امیدواریم از این فرصت برای توسعه این آموزش ها در اقلیم کردستان عراق و استان دهوک بهره ببریم.
وی اضافه کرد: ما در زمینه آموزشهای مهارتی سابقه چندانی نداریم و نیازمند همکاریهای مدیران حوزه مهارتی آذربایجان غربی هستیم .
زوزک احمد صائب مدیر آموزش فنی و حرفه ای دهوک عراق نیز در این دیدار گفت: با بررسی هایی که در خصوص آموزش های فنی و حرفه ای در سطح منطقه انجام داده ایم ، معتقدیم که جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مهارت آموزی از پیشرفت خوبی برخوردار است و ما می توانیم از تجارب ایران در این زمینه استفاده کنیم.
وی افزود: ما نیاز مندیم مربیان خود را مطابق استاندارد های ILO آموزش دهیم و در این زمینه به همکاری آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی نیاز داریم.
مدیر آموزش فنی و حرفه ای استان دهوک عراق اظهار کرد: براساس تفام نامه منعقد شده با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی، مربیان و کارشناسان استانهای دهوک و اربیل با حضور مربیان این استان آموزش می بینند.
جمشید اسعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: از اواخر فروردین ماه سال 1393 اولین گروه از مربیان آموزش فنی و حرفه ای استان برای آموزش مربیان استان دهوک وارد اقلیم کردستان عراق خواهند شد.
8136/583
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن