تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815333159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبد خدایی: مرحوم علی بهاری اسوه تقوی و الگوی مبارز دینی بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عبد خدایی: مرحوم علی بهاری اسوه تقوی و الگوی مبارز دینی بود شهرری- ایرنا- دبیر جمعیت فداییان اسلام گفت: مرحوم حاج علی بهاری (حاج علی بهشتی) اسوه تقوی و بحق یک نمونه و الگوی مبارز دینی و انقلابی بودند.


ˈمحمدمهدی عبد خداییˈ شامگاه دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: مرحوم بهاری نمونه کاملی از اعتقاد عملی به ولایت فقیه، مبارزه انقلابی و متعصب به انقلاب اسلامی بودند.
وی افزود: بهاری عضو شورای مرکزی جمعیت فدائیان اسلام و آخرین بازمانده از محکومان دادگاه شهید نواب صفوی بود و بارها توسط رژیم ستمشاهی به زندان افتاد و در نهایت در سن 80 سالگی به ملکوت اعلی پیوست.
وی تأکید کرد: مرحوم حاج علی بهاری در شهرستان بهار همدان و از خانواده روحانی متولد شد از همان سنین جوانی، دوشادوش شهید بزرگوار، سید مجتبی نواب صفوی به مبارزه با ظلم و استبداد پرداخت و در دادگاه محاکمه سران فدائیان اسلام در سال 1334 که منجر به صدور حکم اعدام آن شهید بزرگوار شد، به تحمل زندان محکوم و حدود 6 سال از عمر پر برکت خود را با هم زندانی بودیم.
وی با اشاره به خلوص، دینداری و اعتقاد عملی مرحوم بهاری به نظام اسلامی، تصریح کرد: بایستی دستاوردها و تجربیات مبارزان انقلابی دوران نهضت امام خمینی (ره)را به نسل های سوم و چهارم انقلاب معرفی تا روحیه مبارزه و حق طلبی در جامعه زنده و پویا بماند.
همچنین، آیین تشییع پیکر پاک این مبارز نستوه، فردا /سه شنبه/ بیست و هفتم اسفند ماه از ساعت 9 صبح از مقابل منزل آن مرحوم به نشانی بزرگراه شهید محلاتی، چهار راه میثم، خیابان فرشته آزادی، کوچه شهید احمدوند، با حضور امت حزب الله برگزار و در قطعه 232 جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی به خیل همرزمان خود خواهد پیوست.
1724**1504
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن