تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815420126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدایت نسل جوان باید دغدغه آموزش و پرورش باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه کاشمر: هدایت نسل جوان باید دغدغه آموزش و پرورش باشد کاشمر- ایرنا- امام جمعه کاشمر گفت:یکی از دغدغه های امروز آموزش و پرورش باید هدایت نسل جدید و جوان باشد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی روز دو شنبه در جلسه ˈشورای آموزش و پرورش قطب شهید مدرسˈ گفت: مردم و آحاد جامعه باید به آینده جوانان توجه داشته باشند و این رسالت همگانی است زیرا هدایت میلیون ها نفر دانش آموز به تنهایی از عهده آموزش و پرورش بر نمی آید.
وی با تأکید بر فراهم شدن امکانات دولتی در کنار تلاش بخش خصوصی جهت تربیت جوانان، افزود: باید نسل انقلاب که امروز تربیت نسل جدید را بر عهده دارند اهداف انقلاب اسلامی را مد نظر داشته باشند.
حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه باید نیروهایی تربیت کنیم که به فکر ایجاد نظام و تمدن جدید اسلامی باشند، گفت : اگر خروجی آموزش و پرورش به حفظ نظام و اسلام و استقلال کشور بینجامد در تربیت موفق بوده ایم.
وی اظهارداشت :باید ابتدا معلمان و فرهنگیان جایگاه نظام اسلامی را به خوبی را بشناسند تا بتوانند آن را به طور صحیح به دانش آموز ارایه دهند. وی افزود: با تربیت نیروهای انقلابی کمک بزرگی به نظام خواهیم کرد و در همه ابعاد اقتصادی ، تربیتی، سیاسی و هنری به رشد و تعالی خواهیم رسید.
حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه خداوند علم را پایه و اساس همه خوبی ها قرار داده است و مخزن، معدن، و تمامی علم دنیا قرآن و اهل بیت هستند،گفت:علمی که نورانیت می آورد و انسان را از ظلمات به نور و هدایت رهنمون می کند بهترین علم است.
وی افزود: هم اکنون بعضی از علوم که به عنوان علم از آن یاد می شود موجب از بین رفتن انسانها و خوبی ها شده است.
7497/659
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن