تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815339272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح امداد نوروزی هلال احمر در تربت حیدریه آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح امداد نوروزی هلال احمر در تربت حیدریه آغاز شد تربت حیدریه - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از آغاز اجرای طرح امداد نوروزی در این شهرستان خبر داد.


ˈمحمدرضا پورعباسیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: طرح امداد نوروزی شهرستان تربت حیدریه با استقرار شش پست ایمنی و سلامت جوانان و دو پایگاه امداد و نجات جاده ای آغاز شد.
وی گفت: این طرح بامشارکت مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر تربت حیدریه اجرا و تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه اظهار داشت: طرح نوروزی هلال احمر با حضور 305 نفر از جوانان و 60 نفر از امدادگران این جمعیت در این شهرستان تا نیمه اول فروردین سال جدید ادامه خواهد داشت.
پورعباسی افزود: در پایگاه امداد و نجات پزشک، پرستار و امدادگران هلال احمر مستقر بوده و خدمات خود را به مسافران ارایه می کنند.
وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه علاوه بر ارایه خدمات امدادی ، در بحث اطلاع رسانی مسافران و گردشگران نوروزی نیز فعالیت دارد.
وی گفت: در این پایگاه ها بروشورهای مربوط به آثار و ابنیه تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان تربت حیدریه به مسافران تحویل و راهنمایی های لازم صورت می گیرد.
رییس هلال احمر تربت حیدریه افزود: پایگاه های امداد رسانی 24 ساعته و پایگاه های راهنمای مسافرین به صورت 12 ساعته در خدمت مسافران نوروزی در این شهرستان خواهند بود .
2691/659
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن