تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821047034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدر شهید کاوه توجه خاصی به آرمانها و ارزشهای اسلامی و انقلابی داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خواهر زاده شهید کاوه: پدر شهید کاوه توجه خاصی به آرمانها و ارزشهای اسلامی و انقلابی داشت مشهد-ایرنا- خواهر زاده شهید کاوه گفت: توجه خاص به ارزشها و آرمانهای اسلامی و انقلابی از خصوصیات مهم اخلافی پدر بزرگ من بود.


ˈحسین اکبریˈ روز دوشنبه طی گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: مرحوم حاج ˈمحمد کاوهˈ تاکید خاصی در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب داشتند و گسترش ارزشهای انقلابی و اسلامی در جامعه دغدغه مهم وی بود.
وی ادامه داد: مرحوم کاوه فردی بسیار با محبت و گشاده روی بوده و در ایجاد فضای صمیمیت در بین مردم و خویشاوندان و دوستان خود تاکید بسیار داشت.
وی اظهار داشت: آن مرحوم ضمن عنایت خاص به ترویج شعائر اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت ، ارادت ویژه ای به همرزمان شهید کاوه داشت و در این سری مناسبتها و مراسم گوناگون فعالانه حضور بهم می رساند.
اکبری گفت: چندی قبل مادر بزرگ من شهید صیاد شیرازی را در خواب می بیند که آن شهید در این خواب خطاب به وی عنوان کرده بود سلام من را به پدر شهید کاوه برسانید و به وی بگویید در آینده نزدیک او را با خود خواهیم برد.
خواهر زاده شهید کاوه گفت: بعد از آنکه مادر بزرگ من این خاطره را برای مرحوم کاوه تعریف می کند وی بسیار خوشحال شده و برای حلالیت طلبی به روستای محل تولد خود به شهرستان قاین مراجعه کرد و از اقوام و دوستان حلالیت طلبید.
حاج ˈمحمد کاوهˈ پدر سرلشگر شهید ˈمحمود کاوهˈ یکی از فرماندهان خراسانی دوران دفاع مقدس و فرمانده لشگر ویژه شهدا عصر شنبه هفته جاری در سن 85 سالگی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.
پیکر مرحوم کاوه روز دوشنبه با حضور گسترده مردم و مسوولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران از مقابل مهدیه مشهد تا حرم مطهررضوی تشییع و بعد از طواف در حرم مطهر در بهشت رضا به خاک سپرده شد.
سردار رشید سپاه اسلام سرلشگر شهید ˈمحمود کاوهˈ در سال 1340 در مشهد دیده به جهان گشود و در سمتهای مختلفی همچون فرماندهی لشگر ویژه شهدا، فرماندهی تیپ ویژه شهدا، مسئولیت محافظان بیت امام (ره) و غیره رشادتهای بسیاری در دفاع از سرحدات میهن اسلامی در مقابل دشمن بعثی از خود نشان داد.ک/3
7490/659
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن