تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815381401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد 95 هزار مترمربع فضاي پارک خودرو در آرامستان بهشت رضا(ع)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۲۱ب.ظ)
با توجه به همزماني تحويل سال 93 با روز پنجشنبه صورت گرفت؛ ايجاد 95 هزار مترمربع فضاي پارک خودرو در آرامستان بهشت رضا(ع) در سطح معابر آرامستان بهشت رضا(ع) نيز به منظور تسهيل مسيريابي شهروندان، تابلوهاي ترافيکي و معرفي مسير نصب شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي شهرداري مشهد، سرپرست سازمان فردوس‌هاي شهرداري مشهد گفت: 95 هزار مترمربع فضاي پارک خودرو در آرامستان بهشت رضا(ع) براي استقبال از شهروندان در ايام نوروز ايجاد شده است.
محمد پذيرا بيان کرد: با توجه به همزماني تحويل سال 93 با روز پنجشنبه پيش‌بيني مي‌شود حجم کثيري از شهروندان براي زيارت اهل قبور به آرامستان‌هاي سطح شهر به خصوص آرامستان بهشت رضا(ع) مراجعه کنند.
وي افزود: با توجه به اين مهم ايجاد فضايي براي پارک خودرو يکي از الزامات محسوب مي‌شود که در اين خصوص بالغ بر 95 هزار مترمربع فضا براي اين مهم در نظر گرفته شده است.
سرپرست سازمان فردوس‌هاي شهرداري مشهد با بيان اينکه اين مقدار فضاي پارکينگ، دائمي خواهد بود، تصريح کرد: از اين مقدار 30 هزار مترمربع آن به مناسبت نوروز 93 آماده‌سازي شده است.
پذيرا ادامه داد: در کنار اين اقدام در سطح معابرآرامستان بهشت رضا(ع) نيز به منظور تسهيل مسيريابي شهروندان تابلوهاي ترافيکي و معرفي مسير نصب شده است.
بازگشايي 24 ساعته آرامستان‌هاي بهشت رضا (ع) و جوادالائمه (ع)
در ادامه وي تصريح کرد: با توجه به اينکه حجم عظيمي از شهروندان به اين دو آرامستان مراجعه مي‌کنند تمهيدات لازم براي باز بودن 24 ساعته آرامستان‌هاي بهشت رضا(ع) و جوادالائمه (ع) در شب سال تحويل تا صبح اول فروردين ماه 93 پيش‌بيني شده است.
سرپرست سازمان فردوس‌هاي شهرداري مشهد بيان کرد: از جمله اين تمهيدات مي‌توان به تقويت روشنايي اين دو آرامستان اشاره کرد.
وي در خصوص برنامه‌هاي فرهنگي آرامستان بهشت رضا(ع) نيز گفت: از جمله اين برنامه‌ها مي‌توان به پخش قرآن در فضاي آرامستان، اهداي بسته‌هاي فرهنگي و... اشاره کرد.
کاشت 5500 گل لاله در آرامستان بهشت رضا(ع)
پذيرا در ادامه با اشاره به برنامه‌هاي استقبال از بهار سازمان فردوس‌هاي شهرداري مشهد بيان کرد: در کنار برنامه‌هاي جاري مانند بازپيرايي معابر و بلوک‌ها، اقدامات ديگري از جمله کاشت 5500 گل لاله به ياد شهداي آرامستان بهشت رضا(ع)، اهداي 20 هزار بوته گل آپارتماني و 5000 هزار سبزه عيد و... به منظور استقبال از بهار 93 انجام شده است.
به گفته وي در ايام عيد کليه پرسنل سازمان فردوس‌هاي شهرداري مشهد در آماده‌باش کامل هستند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن