تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820954234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد ظرفيت پارک 6000 خودرو در هسته مرکزي شهر مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۲۲ب.ظ)
با اجراي طرح زوج و فرد در ايام نوروز 93 صورت مي‌گيرد؛ ايجاد ظرفيت پارک 6000 خودرو در هسته مرکزي شهر مشهد اهم فعاليت‌هاي استقبال از بهار 93 در مشهد براساس نظرسنجي و نياز شهروندان از سال گذشته برنامه‎ريزي شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي شهرداري مشهد، خليل الله کاظمي در نشست مطبوعاتي خود با اصحاب رسانه که پيرامون فعاليت‌هاي شهرداري مشهد در طرح استقبال از بهار 93 برگزار شد، بيان کرد: از چند روز گذشته فعاليت‌هاي شهرداري در بخش‌هاي مختلف براي استقبال از بهار 93 آغاز شده است و اين فعاليت‌ها 29 اسفندماه به اتمام خواهد رسيد.
وي ادامه داد: تاکنون 22 جلسه کارشناسي به منظور تدوين دستورالعمل استقبال از بهار 93 برگزار و طي آن اين دستورالعمل به ساير حوزه‌هاي شهرداري اعم از معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق ابلاغ شده است.
قائم مقام ستاد استقبال از بهار شهرداري مشهد با اشاره به آمادگي بيش از 10 هزار نفر از پرسنل شهرداري براي خدمت‌رساني به شهروندان در ايام نوروز گفت: اهم فعاليت‌هاي استقبال از بهار 93 در مشهد براساس نظرسنجي و نياز شهروندان از سال گذشته برنامه‎ريزي شده است.
کاظمي با اشاره به اجراي طرح زوج و فرد خودرو از 25 اسفندماه گفت: با توجه به اينکه در ايام نوروز حجم زيادي از مسافران با خودروهاي شخصي خود به مشهد سفر مي‌کنند و از طرفي معابر اين شهر پاسخگوي اين حجم از ترافيک نيست، طرح زوج و فرد خودرو مصوب شوراي همتاي کشور از 25 اسفندماه در مشهد اجرايي خواهد شد.
وي افزود: با توجه به اين مهم يکي از خواسته‌هاي شهروندان و زائران در نوروز سال گذشته ايجاد جاي پارک در اطراف طرح ترافيک بود که به اين منظور در نوروز سال جاري با استفاده از اراضي خالي منطقه ثامن و مدخل‌هاي ورودي طرح، ظرفيت پارک 6000 خودرو ايجاد خواهد شد.
قائم مقام ستاد استقبال از بهار شهرداري مشهد ادامه داد: در کنار اين مهم ناوگان اتوبوسراني و تاکسيراني نيز تقويت شده و طي آن در مبادي ورودي اطراف حرم مطهر رضوي 1500 دستگاه تاکسي به شهروندان و زائران خدمت‌رساني مي‌کنند.
کاظمي بيان کرد: همچنين در اين ايام 200 ناظر و بارزس به صورت شبانه‌روزي بر فعاليت تاکسي‌هاي سطح شهر نظارت خواهند داشت.
معاون خدمات و محيط زيست شهري شهرداري مشهد تصريح کرد: ايجاد 10 خط موقت تاکسي در نقاط تفريحي و اقامتي شهر و افزودن 100 دستگاه ون در اطراف حرم مطهر رضوي از ديگر اقداماتي است که براي خدمت‌رساني به زائران و شهروندان در ايام نوروز در نظرگرفته شده است.
وي اضافه کرد: 400 دستگاه تاکسي، 75 دستگاه اتوبوس و 35 دستگاه وانت بار نيز در پايانه مسافربري شهرداري مشهد نيز آماده خدمت‌رساني به زائران هستند.
ايجاد ظرفيت نصب 10 هزار چادر براي اسکان زائران در ايام نوروز
وي در خصوص اسکان زائران و مسافران نوروزي در شهر مشهد نيز گفت: در حال حاضر بزرگترين کمپ مشهد با عنوان غدير ظرفيت نصب 5000 چادر را دارد و در مجموع با استفاده از ظرفيت ديگر کمپ‌ها و اماکن 10 هزار فضاي نصب چادر ايجاد شده است.
کاظمي بيان کرد: همچنين با توجه به وجود احتمال بارش باران و نزولات جوي، از سوله‌هاي بحران شهر نيز براي اسکان استفاده خواهد شد.
قائم مقام ستاد استقبال از بهار شهرداري مشهد بيان کرد: همچنين در اين کمپ‌ها امکاناتي از قبيل بازار ارزاق عمومي، تجهيزات سرمايشي و گرمايشي و همچنين وسيله نقليه جهت انتقال زائران به حرم مطهر رضوي در نطر گرفته شده است.
به گفته کاظمي به منظور پيشگيري از وقوع حوادث در کمپ‌ها نيروهاي آتش‌نشاني و هلال احمر در اين اماکن مستقر خواهند بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن