تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802958124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی ورود 25 هزار خودرو به باغ بهشت همدان در پنجشنبه آخر سال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان حجت الاسلام رضوی اعلام کرد:
پیش بینی ورود 25 هزار خودرو به باغ بهشت همدان در پنجشنبه آخر سال
همدان- خبرگزاری مهر: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: امسال و در پنجشنبه آخر سال که مصادف با 29 اسفند است ورود بیش از 25 هزار وسیله نقلیه به باغ بهشت همدان پیش بینی شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسن رضوی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در آرامستان باغ بهشت همدان برگزار شد با بیان اینکه از سال 44 دفن اموات شهر همدان در آرامستان باغ بهشت همدان انجام می شود، گفت: همدان یکی از شهرهایی است که درخصوص دفن اموات معضلی ندارد و مسئله دفن اموات در امامزادگان و قبرستان های متروکه از سال 44 در همدان جمع آوری شده است. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه از سال 44 تا همین امروز 96 هزار نفر در آرامستان باغ بهشت همدان دفن شده اند، اظهار داشت: سال گذشته دو هزار و 662 نفر و امسال از ابتدای سال تاکنون دو هزار و 745 نفر در باغ بهشت همدان به خاک سپرده شده اند. حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه امروزه وضعیت زندگی کاملا عوض شده و اقداماتی که به خاطر گسترش شهر نشینی ایجاد شده در گذشته وجود نداشت، بیان کرد: با هماهنگی شهرداری طرح جامع برای باغ بهشت طراحی شد که با وجود این طرح جامع و تغییر مدیریت ها اجرای طرح جامع تغییری نخواهد کرد و تهیه این طرح دو سال زمان برده است. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه در بحث ساختمان ها در سایت جدید معضلاتی وجود داشت، افزود: در سایت جدید زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع برای ساخت پارکینگ، سالن انتطار، مصلی نماز میت و غیره در نظر گرفته شده که طرح و نقشه های اجرایی آن مشخص شده و در حال اجرا است. حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه بافت قدیم آرامستان باغ بهشت همدان به شکلی بود که دیگر پاسخگوی نیاز مردم برای پارک خودروها نبود، بیان کرد: ساخت بلوار 75 متری به طول یک کیلومتر در برنامه است که اگر زمان اجازه دهد بخشی از آن را برای پنج شنبه آخر سال آماده خواهیم کرد. قیمت همه قبور 600 هزار تومان است وی با بیان اینکه  همه اموات شهر همدان در یک مکان مشخص یعنی باغ بهشت دفن می شوند، افزود: بین قبور باغ بهشت همدان تفاوت قیمت وجود ندارد و قیمت همه قبور 600 هزار تومان است. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه برای این 600 هزار تومان شش درصد ارزش افزوده گرفته می شود، بیان کرد: از سال 88 طبق قانون اداره دارایی شش درصد ارزش افزود و مالیات بر درآمد گرفته می شود.

حجت الاسلام سید حسن رضوی با بیان اینکه هزینه خدمات مانند کفن، آمبولانس، سردخانه و غیره در آرامستان باغ بهشت همدان در مجموع 150 هزار تومان است، ابراز داشت: قیمت قبر در شهر همدان 600 هزار تومان است که به والدین شهدا 50 درصد تخفیف داده می شود و  قیمت تمام شده برای جانبازان و ایثارگران 400 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه به خانواده کمیته امداد و بهزیستی 30 درصد تخفیف از منابعی که در اختیار است، ارائه می شود، گفت:  قبر برای افراد مجهول الهویه که مراکز قضایی و دادگاه معرفی می کنند رایگان است. برای خرید قبر به افرادی که دفتر امام جمعه معرفی کند تخفیف داده می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه به افرادی که از دفتر امام جمعه معرفی شوند 50 درصد تخفیف ارائه می شود، عنوان کرد: هر شخصی که از دنیا برود و آشنایان، بستگان، امام جماعت محل، مردم محل، معتمدین، مسئولان و یا سایر افراد اطلاع دهند که وضع مالی خوبی ندارد به خانواده آن متوفی برای خرید قبر، تخفیف تعلق می گیرد. حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه صحبت هایی که درخصوص قیمت قبر در آرامستان و باغ بهشت همدان می شود و به طور مثال در جایی می گفتند که قیمت قبر در باغ بهشت همدان 17 میلیون تومان است، صحت ندارد، گفت: این ها افرادی هستند که منافع آنها در خطر دیده و حرف های نادرستی می زنند. وی بیان کرد: کمیته امداد، بنیاد شهید، افراد مجهول الهویه، افراد بی بضاعت و هرکسی که باشد و به هیچ ارگان و سازمانی وابسته نباشد اما دو نفر فرم پر کنند و شهادت دهند که وضعیت مالی ضعیفی دارد براساس وضعیت مالی فرد به او تخفیف تعلق می گیرد.

حجت الاسلام سید حسن رضوی با بیان اینکه هزینه های مربوط به خدمات دفن در همدان 150 هزار تومان است، اظهار داشت: دفن اموات فقط در یک مکان باغ بهشت همدان انجام می شود و هزینه گرفته شده برای قبور نیز در راستای درآمد زایی نیست. امسال پیش بینی می شود بیش از 25 هزار وسیله نقلیه وارد باغ بهشت شوند رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در ادامه با بیان اینکه مردم در پنج شنبه آخر سال به یاد اموات خود به زیارت اهل قبور می روند، ابراز داشت: امسال پنج شنبه آخر سال مصادف با 29 اسفند است که پیش بینی می شود بیش از 25 هزار وسیله نقلیه وارد باغ بهشت شوند. حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه هر وسیله نقلیه به 25 متر مربع فضای مفید نیاز دارد، اظهار داشت: به طور میانگین هر وسیله نقلیه یک ساعت در باغ بهشت توقف خواهد داشت. وی با بیان اینکه سال گذشته 200 هزار نفر وارد آرامستان باغ بهشت همدان شدند، ادامه داد: امسال دو ورودی و یک خروجی برای باغ بهشت در نظر گرفته شده است و همه راه های فرعی مسدود می شوند. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه بلوار 75 متری ظرفیت پارک هزار و 200 خودرو را دارد، عنوان کرد: رنگ آمیزی جداول، کاشت درخت، کله گیری آسفالت، دیوار کشی محوطه، نظافت باغ بهشت، سرویس بهداشتی و وضوخانه از جمله اقدامات انجام شده برای پنج شنبه آخر سال است.


۱۳۹۲/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن