تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802204211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار ايستگاه هاي پليس در 350 نقطه از سطح پايتخت/ کشف 15 تن مواد محترقه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
استقرار ايستگاه هاي پليس در 350 نقطه از سطح پايتخت/ کشف 15 تن مواد محترقه
رييس پليس پايتخت از استقرار ايستگاه هاي پليس در 350 نقطه از سطح شهر در نوروز امسال خبرداد.


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار " حسين ساجدي نيا" ظهر امروز در قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در جمع خبرنگاران به تمهيدات ترافيکي و انتظامي پليس پايتخت در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و اظهارداشت: ماموران پليس در اين روز در نقاط حادثه خيز مستقر خواهند شد. 

وي افزود: با توجه به رويکرد چند سال گذشته در بحث چهارشنبه آخر سال، کاهش قابل توجه حوادث اين روز و مصدومان آن را شاهد بوديم که اميدواريم اين وضعيت ادامه داشته باشد. 

رييس پليس تهران بزرگ با بيان اينکه استقبال از خريد موادمحترقه کاهش پيدا کرده است، گفت: در خصوص مواد محترقه دست ساز، پيشگيري هاي خاص صورت گرفته است. 

ساجدي نيا با بيان اينکه امسال کشته و مصدوم در بحث مواد محترقه گزارش نشده، گفت: در سالهاي گذشته، دو الي سه انفجار در سطح شهر گزارش مي شد اما امسال هيچ حادثه اي گزارش نشده و اميدواريم، فردا روز بي حادثه اي را داشته باشيم. 

وي از کشف 15 تن مواد محترقه وارداتي و غير استاندارد طي دو ماه گذشته خبر داد و گفت: در اين رابطه 15 الي 20 نفر عمدتا واردکننده اين مواد بودند، دستگير و به مقام قضايي معرفي شده‌اند. 

ساجدي نيا تصريح کرد: پليس امسال از فروش مواد محترقه غير استاندارد و دست ساز در سطح معابر جلوگيري کرد که اين سياستي چند ساله است که پليس تهران آن را دنبال مي کند. 

وي در مورد برخورد ماموران پليس با دست‌فروشان مواد محترقه نيز گفت: دست‌فروشان نمي‌توانند مواد محترقه غيراستاندارد و دست‌ساز بفروشند و ماموران پليس نيز با اين دستفروشان در معابر برخورد مي‌کند. 

ساجدي نيا درباره محدوديت زماني فعاليت کسبه در چهارشنبه آخر سال، گفت: محدوديت ساعت کاري در نظر گرفته نشده است، افراد بنا به صلاحديد خود مي‌توانند به فعاليت شان ادامه دهند. 

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: خودروهايي که در چهارشنبه آخر سال اقدام به ايجاد ناهنجاري در پايتخت مي‌کنند، توقيف و پس از نوروز به آنها تحويل داده خواهد شد. 

وي تصريح کرد: امسال رويکرد پليس پايتخت، کوچه محوري است؛ به شهروندان توصيه مي‌شود که در کوچه‌هاي خود اقدام به جشن کرده و در سطح معابر اصلي حضور نيابند. 

ساجدي نيا درباره جذب پليس افتخاري اظهار داشت: بکارگيري پليس افتخاري به ما ابلاغ شده و اقدامات اوليه جهت جذب صورت گرفته است؛ تعدادي به صورت داوطلب در اين رابطه جذب شدند که در نوروز امسال به پليس پايتخت در بحث هاي انتظامي، امنيتي و به ويژه پيشگيري از سرقت کمک مي کنند . 

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به استقرار ايستگاه هاي پليس در 350 نقطه از سطح شهر تهران در نوروز امسال، گفت: خوشبختانه اين ايستگاه ها بسيار فعال تر از گذشته عمل کرده و علاوه بر تامين امنيت محلات از وقوع سرقت نيز جلوگيري مي کنند . 

وي همچنين از افزايش گشت هاي خودرويي، کلانتري ها و پياده در سطح پايتخت در نوروز امسال خبر داد و گفت: شهروندان مي توانند در اين ايام به وضوح ميزان افزايش گشت‌ها در سطح معابر و بزرگراه‌ها را مشاهده کنند. 

رييس پليس پايتخت با بيان اينکه در اسفندماه، ماموران پليس در قالب گشت‌هاي محسوس و نامحسوس، کليه مراکز تجاري، بازار و ... را به منظور جلوگيري از بروز سرقت، تحت نظر قرار مي‌دهند، گفت: برخورد با کيف‌قاپان، زورگيران و جيب‌برها در دستورکار پليس قرار دارد. 

ساجدي نيا در ادامه به دستگيري jتعدادي از اراذل و اوباش از سوي پليس امنيت طي روز گذشته اشاره کرد و گفت: طرح هاي پليس در اين خصوص همچنان پر قوت ادامه دارد. 

وي در بخش ديگري از سخنان خود از اجراي طرح جمع آوري معتادان در 6 نقطه از شهر تهران خصوصاً نقاط مرکزي ( مناطق 12- 13- 14- 15- 2 ) خبر داد و گفت: اين طرح تا روز پنج شنبه ادامه دارد. 

رييس پليس پايتخت خاطر نشان ساخت: بر اساس رايزني هاي صورت گرفته با ستاد مبارزه با مواد مخدر ، کمپي جهت نگهداري معتادان معرفي شد و افراد دستگير شده به اين کمپ تحويل داده مي شوند. 

به گفته وي، معتادان دستگير شده جهت نگهداري و ترک به کمپ شفق که بازسازي شده، معرفي شدند. 

اين مقام ارشد انتظامي، گفت: با انهدام چند باند در نيمه دوم سال، سرقت و زور گيري خصوصا سرقت هاي خرد کاهش چشمگيري داشته است. 

وي در بحث کالاي قاچاق نيز از کشف 109 تن داروي قاچاق در سال جاري خبر داد . 

به گفته ساجدي نيا، در حوزه پليس امنيت نيز اين پليس به استثناي ماموريت‌هاي اعلامي، 60 طرح ديگر را نيز در زمينه برخورد با آتليه‌ها، توليدکنندگان پوشاک و ... انجام داده است. 

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: از ابتداي امسال تاکنون 367 طرح در راستاي تامين امنيت پايتخت در تهران اجرا شده  است. 

رييس پليس پايتخت با اشاره به اقدامات خوب پليس فتا، گفت: خوشبختانه 90 درصد پرونده‌هاي پليس فتا نيز منجر به کشف شده است. 

وي درباره راه‌اندازي سامانه کالاهاي مسروقه، اذعان داشت: راه‌اندازي اين سامانه در سال 93 انجام مي شود، در انبارهاي تهران بزرگ نيز تعداد زيادي اموال مسروقه وجود دارد که اميدواريم با راه‌اندازي اين سامانه، اين کالاها به مالباختگان پس داده شود.
 
ساجدي نيا درباره پيشگيري سرقت در پايانه هاي پايتخت، گفت: در کليه پايانه‌ها سطح شهر، کلانتري داير شده است؛ خوشبختانه گزارش خاصي مبني بر سرقت در پايانه‌ها نداشته‌ايم، متاسفانه عمده سرقت‌ها در طول مسير و به شيوه بيهوشي انجام مي‌گيرد. 

وي درباره تمهيدات انتظامي و ترافيکي بازي فوتبال فردا و تقارن اين بازي با مراسم چهارشنبه‌ آخر سال، گفت: پليس تمهيدات انتظامي و ترافيکي خاصي در نظر گرفته است.

اين مقام ارشد انتظامي به بازرسي بدني از تماشاچيان فوتبال نيز اشاره کرد و از شهروندان خواست با توجه به بين‌المللي بودن اين بازي، همه جوانب را در نظر بگيرند تا همچون سنوات گذشته بازي آرامي داشته باشيم. 

رييس پليس پايتخت درباره نمايش فوتبال فردا از سينماهاي کشور نيز گفت: در مورد پخش بازي فوتبال فردا شب از سينماها درخواستي نداشته‌ايم.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن