تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره فرهنگی ˈ این راه بی نهایتˈ در لرستان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشنواره فرهنگی ˈ این راه بی نهایتˈ در لرستان برگزار می شود خرم آباد - ایرنا - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان از برگزاری جشنواره فرهنگی با عنوان ‎ ˈاین راه بی نهایتˈ در استان خبر داد.


ناصر فرید روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره در بخش های خاطره نویسی و عکس با موضوع راهیان نور در سطح استان برگزار خواهد شد و فراخوان جشنواره نیز همزمان با آغاز سفر کاروان های راهیان نور منتشر شده است.
وی اظهار داشت: علاقه‎مندان می توانند آثار خود را در بخش خاطره نویسی با محورها و موضوعات دلنوشته (حس و حال شخصی)، توصیف مناطق(براساس عناصر داستان نویسی)، سفرنامه(شرح سفر از نقطه شروع تا پایان)، کوله بارم از این سفر(حس و حال بعد از سفر) و یاد شهدا در مناطق عملیاتی و همچنین در بخش عکس با محورها و موضوعات یادمان ها و مناطق عملیاتی، جلوه های دلدادگی زائران سرزمین نور به این جشنواره ارسال کنند.
وی افزود: در بخش خاطره نویسی، متون باید براساس اصول نگارشی نگاشته و ذکر تاریخ سفر،عناوین مناطق و نام افراد همسفر رعایت شود و همچنین در بخش عکس،هر عکاس می تواند 10 عکس باکیفیت مطلوب با دوربین های عکاسی و یا تلفن همراه ارسال کند.
وی اضافه کرد: علاقه‎مندان می توانند آثار خود را تا20 فروردین 93 به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در خرم آباد، میدان ناصرخسرو، ابتدای کوچه یادگار امام اول، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان و یا به نشانی الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.
7269/630
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن