تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821239406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامانه ارایه نقشه آن لاین جزیره کیش رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سامانه ارایه نقشه آن لاین جزیره کیش رونمایی شد کیش - ایرنا - سامانه ارایه نقشه آن لاین جزیره کیش تحت نرم افزارهای شبکه تارنما یکشنبه شب با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، امام جمعه کیش و جمعی از مسوولان محلی رونمایی شد.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نوروز 1393 گردشگران و مسافران نوروزی می توانند قبل از سفر به کیش، نرم افزار نقشه آن لاین کیش را از طریق بلوتوث در مبادی ورودی جزیره در گوشی همراه خود نصب کنید یا از نشانی map.kish.ir آن را دانلود کنید
با بهره برداری از این نقشه، گردشگران در سفر به کیش می توانند آن را در گوشی تلفن همراه تحت سیستم اندروید خود ذخیره کرده و یا از طریق وب سایت سازمان منطقه آزاد کیش به نشانی www.kish.ir و یا نشانی مستقیم map.kish.ir آن را مشاهده کنند.
نقشه آن لاین کیش شامل خدمات جستجوی اماکن مهم جزیره همچون مراکز اقامتی، پذیرایی و مکان های گردشگری و نیز جانمایی و توصیف هر یک از این اماکن در روی نقشه و عکس های جذاب از هر مکان است.
همچنین از طریق این نقشه آن لاین، اخبار و رویدادهای مهم جزیره در ارتباط با برگزاری جشنواره ها، برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی به گردشگران اطلاع رسانی می شود.
این نقشه همچنین این امکان را به فعالان اقتصادی و ارایه کنندگان خدمات می دهد تا با تعیین محل دقیق فعالیت خود بر روی نقشه، به تبلیغ بپردازند.
مسیر یابی با امکان انتخاب مبدا و مقصد، ثبت اطلاعات مشاغل اصناف و امکان مشاهده تصاویر بصورت 360 درجه از دیگر خدماتی است که در آینده به این سامانه اضافه خواهد شد.
9102/668
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن