تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814267319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفسیر قرآن باید به عنوان یک حرکت بالنده در فارس شکل بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تفسیر قرآن باید به عنوان یک حرکت بالنده در فارس شکل بگیرد شیراز-ایرنا- امام جمعه شیراز گفت: تفسیر قرآن باید به عنوان یک حرکت بالنده در این استان شکل بگیرد.


به گزارش ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی، یکشنبه در مراسم تجلیل از دست اندرکاران مسابقات سراسری قرآن، کتاب اسمانی قران را سند دست نخورده عالم ماده و طبیعت دانست و گفت: این کتاب آسمانی برای همه انسان ها نسخه شفابخش و دوای دردهای آنان است.
وی با اشاره به اینکه قرآن در طول زندگی انسان تا پایان عالم دوای درد مسلمین است، اظهار داشت: هیچ کس بعد از قرآن کمبودی ندارد.
این مقام مسوول در خصوص اینکه مسلمانان خودباوری و اتکای به نفس را به برکت قرآن پیدا کرده اند که بزرگترین سرمایه محسوب می شود، ادامه داد: مسابقات قرآنی زمانی اجرا شد که بودجه ها به حداقل ممکن رسیده است.
نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآنی به جز با هماهنگی و همدلی مسوولان اجرایی نمی شد، اضافه کرد: دولت قبل هرچه موجود بود را برده و به اتمام رسانده بود و دولت جدید هم چیزی عایدش نشده بود در سال 92 کفگیر ته دیگ خورده بود.
امام جمعه شیراز ضمن انتقاد به کم فروغی برگزیدگان قرآنی استان فارس اظهار داشت: نفرات اول در مسابقات از فارس کم بود که نباید دیگر شاهد این امر باشیم و باید در این یک سال موسسات کار کنند تا فارس به جایگاه خود برسد.
آیت الله ایمانی بر لزوم ایجاد برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت تاکید کرد وخاطر نشان کرد: فارس توانایی بیش از این دارد و باید کار اصولی و برنامه ریزی صورت گیرد و بدانید اگر این کمبود برطرف نشد ضعف تشکیلات قرآنی را نشان می دهد و باید تفسیر قرآن به عنوان یک حرکت بالنده شکل بگیرد.ک/2
7374/ 667
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن