تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809955208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه مشتریان مخابرات استان تهران راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باشگاه مشتریان مخابرات استان تهران راه اندازی شد تهران بزرگ - ایرنا - باشگاه مخابرات استان تهران در مسیر ایجاد پایگاه اطلاعاتی از نظرات مشتریان مخابراتی صبح امروز با ثبت نام ˈخبرنگاریˈ به عنوان اولین عضو این پورتال، به صورت آزمایشی راه اندازی شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، باشگاه مشتریان مخابرات استان تهران روز یکشنبه با حضور مدیرعامل، معاون بازاریابی و فروش مخابرات استان تهران و جمعی از اهالی رسانه در سالن اجتماعات شرکت مخابرات استان تهران راه اندازی شد.
مدیرعامل مخابرات استان تهران در این مراسم گفت: هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان مخابرات ایجاد مسیر ارتباطی دو سویه بین مخابرات و سلایق و نظرات مشتریان است.
علیرضا صیدی دیگر اهداف ایجاد این باشگاه را ایجاد تمایز و تنوع در ارائه سرویس های مخابراتی دانست.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه باشگاه مشتریان ایده نوینی است، گفت: همواره هدف شرکت مخابرات تبدیل مشترکان ناراضی به راضی و در نهایت مشترکان راضی به وفادار است.
وی با تاکید بر اینکه باشگاه مختص مشترکان ثابت مخابرات استان تهران است، بیان کرد: در حال حاضر هفت میلیون و 500 هزار مشترک ثابت و 560 هزار مشترک ADSL (اینترنت پرسرعت) داریم که راه اندازی باشگاه برای این تعداد مشترک می تواند مژده خوبی در ایام عید جهت عضویت باشد.
مدیر عامل مخابرات استان تهران خاطر نشان کرد: امیدواریم که با تکمیل و پر بارتر شدن این پایگاه ارتباطی، باشگاه قوی در حوزه تلکام داشته باشیم و در آینده خدمات آن در اقصی نقاط مخابراتی کشور توسعه یابد.
وی همچنین گفت: به این پروژه بسیار امیدوارم تا شاید به واسطه آن بتوانیم مشترکان را به سطح وفادار برسانیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با تاکید بر اینکه بیشتر امتیازدهی ها حول پرداخت صورتحساب می باشد، گفت: این امر به صورت غیرمستقیم بیانگر معوقات بالای مشترکان مخابرات استان تهران است.
صیدی افزود: با افتتاح باشگاه مشتریان نباید انتظار داشت در همین هفته اول اقدام به جایزه دادن کند زیرا باشگاه هایی که تاکنون اقدام به این کار کرده اند سابقه طولانی تری دارند.
وی اظهار کرد: مخابرات ایران این طرح را به شکل پایلوت از تهران به دلیل تقاضا و ظرفیت بالاتر آغاز کرده و به مرور در تمام استان ها پیاده سازی و یکپارچه خواهد شد.
در ادامه این مراسم معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران گفت: نیاز به راه اندازی چنین باشگاهی از آذرماه در سه بخش امکان سنجی، مطالعاتی و آزمایشی کلید خورد.
محمدرضا بیدخام اظهار کرد: هدف از راه اندازی باشگاه تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از سرویس ها، ارتباط و جذب بیشتر مشتریان،ایجاد پایگاه اطلاعات پرقدرت و در مجموع برقراری ارتباطی دو سویه با مشترکان است.
وی افزود: مشترکان در این باشگاه در سه سطح طلایی، نقره ای و برنز دیده شده اند که به ترتیب شامل امتیازهای سه هزار، دو هزار و یک هزار است که مشترکان با انجام اعمالی خاص می توانند امتیاز خود را افزایش دهند.
معاون اداره کل بازاریابی و باشگاه مشتریان شرکت مخابرات استان تهران نیز در این مراسم، گفت: مشترکان مخابرات با مراجعه به وب گاه www.club.tct.ir می توانند در این باشگاه ثبت نام کنند.
کیوان دارابی اظهار کرد: اگر اطلاعات اولیه مشترکان در مخابرات ثبت نشده یا دچار نقصی باشد از طریق ایمیل به آن ها اطلاع رسانی می کنیم تا به یکی از مراکز مخابراتی مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند.
وی افزود: در حال حاضر این برنامه در فاز آزمایشی است و بخش امتیازدهی چندان مدنظر نیست و اما اگر مشترکی بتواند در این فاز به سطح برنز برسد خدماتی چون پاسخگویی و پشتیبانی آنلاین و موضوعاتی چون اطلاع رسانی از سرویس های جدید را برای او خواهیم داشت.
دارابی افزود: از جمله دیگر اقدامات تشویقی ارائه یک هفته اینترنت رایگان به کاربرانی است که در فاز آزمایشی توانسته اند به سطح مورد نظر دست یابند؛ هدیه ویژه ای هم برای این افراد داریم که در زمان دستیابی به امتیاز مورد نظر به آن ها خواهیم داد.
وی افزود: مشترکان در ازای پرداخت 10 هزار تومان صورتحساب خود 10 امتیاز، پرداخت صورتحساب از طریق 1818 یا 2000 پنج امتیاز، پرداخت زودتر از موعد زمانی 10 امتیاز، پرداخت علی الحسابی (50 هزار تومان پرداخت علی الحسابی) 20 امتیاز، عضویت با معرف 7 امتیاز دریافت خواهند کرد.
تهرام/1699
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن