تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820740002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باورهای دینی و عقیدتی مردم سنندج در برنامه های فرهنگی لحاظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان سجادي:
باورهای دینی و عقیدتی مردم سنندج در برنامه های فرهنگی لحاظ شود
سنندج - خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرسنندج گفت: واقعیت ها و باورهای دینی و عقیدتی مردم این شهر باید در برنامه های فرهنگی مورد نظر و توجه قرار گیرد.



به گزارش خبرنگار مهر، غریب سجادی ظهر یکشنبه در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج بیان کرد: برای برگزاری جشن هایی مانند چهارشنبه آخر سال باید سیاست هایی برای ممانعت از وقوع حوادث ناگوار اتخاذ شود. وی اتخاذ هر تصمیمی را منوط به قبول واقعیت های جامعه ذکر کرد و اظهارداشت:  سیاست های اتخاذ شده در سنوات گذشته نیاز به بازنگری دارند و در این راستا هم واقعیت های موجود در جامعه را نباید نادیده گرفت. وی عنوان کرد: همه ساله در ایام آخر سال شاهد تلفات جانی و مالی زیادی در سطح شهر هستیم و این مهم که دغدغه تمامی مدیران استان است باید به خوبی مدیریت شود. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرسنندج اظهارداشت: مردم ما علاوه بر برنامه های معنوی نیاز به شرکت در مراسم ها و جشن های شادی بخش و نشاط آفرین هم دارند.  سجادی ادامه داد: واقعیت مذهبی و عقیدتی مردم سنندج باید در انجام کارها و برنامه های فرهنگی مدنظر قرار گیرد تا شاهد خروجی مناسبی از این برنامه ها باشیم. وی با اشاره به اینکه شهردای و شورای اسلامی شهر سنندج برای ایام عید نوروز برنامه های مختلفی تدارک دیده است، افزود: برپایی تورنوروزی که شامل برنامه های مختلفی از جمله پخش فیم در بزرگترین سینما روباز جهان در آبیدر، پخش موسیقی زنده هرروز از ساعت 6 تا 8 شب و برپایی تمایشگاه های فرهنگی در سطح شهر است. وی عنوان کرد:تور سنندج گردی توسط شهرداری در سطح شهر برای مسافران و گردشگران به صورت رایگان  اجرا می شود. وی اظهارداشت: تمامی مسئولان برای ایجاد فضایی آرام و بدون حاشیه برای مهمان های نوروزی در تلاش هستند و برنامه های زیادی هم برای این ایام در نظرگرفتند. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرسنندج اظهارداشت: امیدواریم برنامه های تهیه شده برای این ایام بازنمایی از فضای فرهنگی مردم این خطه باشد که مسافران با فرهنگ و آداب و رسوم این منطقه بیشتر آشنا شوند. 50 هتل و مهمان سرا در کردستان برای اسکان مسافران آماده شده است کارشناس مردم شناسی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری کردستان نیز در این جلسه به برنامه های ستاد هماهنگی خدمات سفر این اداره کل اشاره کرد و گفت: 26 هتل با شرفیت روزانه 3 هزار نفر، 24 مهمان پذیر با ظرفیت 1000نفر در سطح استان برای اسکان مهمان های نوروزی آماده شده است. امیر صادقی ادامه داد: 150 خانه استیجاری با ظرفیت 3هزار نفر و 65 واحد غذاخوری بین راهی برای ارائه خدمت به گردشگران آماده شده است. وی از راه اندازی 21 پایگاه اطلاع رسانی در مبادی ورودی شهرهای  و موزه های تاریخی استان خبرداد و بیان کرد: در این ایام 3 هزار نسخه ویژه نامه نوروزی چاپ و توزیع می شود. وی اظهارداشت: 70 واحد نمازخانه و سرویس بهداشتی تجهیز و آماده سازی شدند و در این ایام سه ایستگاه صلواتی هم راه اندازی می شوند.


۱۳۹۲/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن