تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی آماده ایمن سازی روستاهای در معرض خطر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی آماده ایمن سازی روستاهای در معرض خطر است ارومیه - ایرنا - مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: این نهاد آماده است تا با همکاری دیگر نهادهای ذیربط در جهت امین سازی روستاهای در معرض خطر اقدامات جدی و لازم را انجام دهد.


ایوب عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه ساله شهرها، روستاها و مناطق محروم استان متحمل خساراتی از ناحیه سیل، رانش زمین، زلزله، ریزش کوه، قرار می گیرد که لازم است شهرها و روستاهای در معرض اینگونه خطرها ایمن سازی و یا نقل مکان کنند.
وی اظهار کرد: با برنامه ریزی، آموزش های موثر، حفظ و نگهداری مراتع، ساخت و سازهای اصولی در مکان های مناسب و رعایت حریم رودخانه ها بسیاری از سوانح قابل شناسایی و پیشگیری می باشند.
عزیزی ایمن سازی روستاها را از خدمات مهم و اولویت دار این نهاد اعلام کرد و یاد آور شد : روستاهایی که در مخزن سدها، شیب های تند، مسیل ها، رانش زمین، ریزش کوه قرار دارند با عملیات احداث کانال، اجرای دیوار ساحلی، لایروبی رودخانه ها و ایمن سازی می شوند در غیر این صورت به مکان های امن جابجا می شوند.
عزیزی ادامه داد: از سه هزار و 266 روستای دارای سکنه استان تاکنون 600 روستا در معرض خطرات طبیعی شناسایی شده اند که 127 روستا با اقدامات مورد نیاز ایمن سازی شده اند.
وی ادامه داد: در اجرای طرح های ایمن سازی روستایی تاکنون 17 روستا نیز به مکان های امن منتقل شده و 10 روستای دیگر نیز در دست اقدام می باشند.
7126/583
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن