تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820543319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت بنیاد مسکن و شرکت پست آذربایجان غربی گامی موثردر رفاه حال روستاییان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشارکت بنیاد مسکن و شرکت پست آذربایجان غربی گامی موثردر رفاه حال روستاییان است ارومیه - ایرنا - مدیر عامل شرکت پست آذربایجان غربی گفت : مشارکت و تعامل هر چه بیشتر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت پست استان گامی موثر در راستای افزایش رفاه و خدمات به روستاییان است.


مجید فرخی در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی افزود: این شرکت در روستاها حضور گسترده ای دارد و خدمات رفاهی متنوعی در راستای سهولت امورات روستاییان انجام می دهد.
وی اظهار کرد: خدمات فناوری اطلاعات دفاتر پستی شامل خدمات اینترنتی برای انتقال پیام، خرید و فروش الکترونیکی، استفاده از سایت های اطلاع رسانی به منظور دسترسی به اخبار مورد نیاز روستائیان مانند سایت های هواشناسی، نتایج آزمون ها، کشاورزی و دامداری می باشد.
وی ادامه داد: این شرکت در راستای خدمات پستی در روستاها هم اکنون خدماتی از قبیل توزیع کلیه مرسولات پستی ،خدمات ارتباطی ، تجاری ، کسب و کار، آموزشی، را به روستاییان ارائه می دهد.
فرخی در خصوص امورات پست بانک ها گفت: دریافت و پرداخت کلیه وجوه نظیر قبوض آب، برق، گاز، تلفن، افتتاح حساب و انواع عملیات های بانکی و ارایه خدمات بیمه ای گوشه ای از خدمات ارائه شده در روستاها می باشد.
وی افزود: مشارکت تنگاتنگ این شرکت با بنیاد مسکن و هم راستا شدن این دو نهاد مردمی که رسالت هر دو ارائه خدمات رفاهی به روستاییان است نقش مهمی در عمران و آبادانی روستاها داشته باشد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت : با عنایت به اینکه عمده فعالیت این نهاد در روستاها می باشد این دو دستگاه می توانند در بسیاری از امورات و ارایه خدمات رفاهی مشارکت تنگاتنگ داشته باشند.
ایوب عزیزی افزود: این نهاد آمادگی لازم را دارد تا در زمینه پرداخت و وصول اقساط انواع تسهیلات بانکی به ویژه تسهیلات ساخت مسکن از طریق پست بانک های مسقر در روستاها، تشکیل و ارسال انواع پرونده ها، همکاری در صدور سند املاک روستایی و بسیاری از خدمات دیگر در راستای تسهیل امورات و کاهش سفر روستائیان به شهرها همکاری لازم را به عمل آورند.
7126/583
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن