تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820801029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قم نیازمند تکمیل زیرساخت های گردشگری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قم نیازمند تکمیل زیرساخت های گردشگری است قم ایرنا- فرماندار قم با اشاره به فراهم نبودن زیرساخت های گردشگری استان قم گفت: باید زمینه زیرساختی این امر در استان فراهم شود.


به گزارش ایرنا، ˈاسماعیل زارعی کوشاˈ روز یکشنبه در آیین رونمایی از فعالیت های ستاد اجرایی ستاد خدمات سفر استان قم افزود: استان قم به عنوان مرکز تشیع ظرفیت زیادی برای ورود زایر و مسافر دارد ولی متاسفانه ظرفیت برای پذیرایی از مسافران در قم کم است.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه هنوز نتوانسته ایم داشته های خود را به صورت مناسب به سایر نقاط کشور و خارج از کشور به درستی معرفی کنیم.
وی در ادامه با تقدیر از کسانی که سرمایه خود را وارد بخش خدمات گردشگری می کنند، گفت: اگر کسی تنها به دنبال سود باشد از سرمایه گذاری در بخش های دیگر می تواند به سودهای بیشتری دست یابد.
زارعی کوشا بیان داشت: کسانی که وارد این عرصه می شود مشکلات این بخش را قبول کرده اند و با گذشتن از آسایش خود در این بخش سرمایه گذاری می کنند.
وی یادآور شد: سرمایه گذاران در این عرصه از سرمایه خود در راستای اشتغالزایی استفاده کردند ولی به دلیل آنکه به جامعه خدمت می کنند این اقدام از ارزش بالایی برخوردار است. ک/2
/7402/ 380/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن