تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل تصفیه خانه فاضلاب ساری نیازمند 560 میلیارد ریال اعتبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تکمیل تصفیه خانه فاضلاب ساری نیازمند 560 میلیارد ریال اعتبار است ساری - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران ، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از مدول دوم طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری را 560 میلیارد ریال ذکرکرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈذبیج الله ذاکریˈ روز دوشنبه در در نشست مشترک با نمایندگان مردم شهرهای ساری و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: برای تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب ساری پیمانکار این طرح انتخاب و مشغول فعالیت است.
وی گفت: ایستگاه پمپاژ اصلی آب آشامیدنی شهر ساری با ظرفیت یکهزار و 300 لیتر در ثانیه و با میانگین پیشرفت فیزیکی 70 درصد در دست اقدام است.
وی بر لزوم تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از این طرح تاکید کرد و اظهار داشت: طرح های عمرانی زیادی در دست اقدام است که با بهره برداری از آنان تحول بزرگی درصنعت آب مازندران ایجاد خواهد شد.
وی گفـت: به رغم تلاش های صورت گرفته و بهره برداری از چندین طرح ، شهر ساری هم اکنون با کمبود 350 لیتر آب آشامیدنی در ثانیه مواجه است که با اجرا و تکمیل طرح آب رسانی از سد شهید رجائی این مشکل رفع خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آبفای مازندران ، فرسودگی شبکه های آبرسانی در این استان را ازجمله مشکلات اصلی ذکرکرد و افزود: این امر باعث هدر رفتن بخشی از آب های تولیدی و استحصالی می شود که این خود عامل مهمی درکمبود آب آشامیدنی درمناطق مختلف مازندران محسوب می شود.
ذاکری گفت: کمبود نقدینگی و منابع مالی ، اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی درمازندران را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.
وی از برخورداری طرح فاضلاب قائمشهر از اعتبارات بانک توسعه اسلامی خبر داد و افزود: زمین مورد نیاز این طرح خریداری و هم اکنون طرح جمع آوری و شبکه گذاری در قائمشهر در دست اقدام است.
وی ادامه داد: تکمیل و بهره برداری از طرح تصفیه فاضلاب شهر قائمشهر در زمان مقرر ، نیازمند حمایت نمایندگان مجلس و تامین به موقع اعتبارات است.
ذاکری از نمایندگان مردم شهرهای ساری و قائمشهر در خانه ملت خواست تا در اجرای طرح های آبرسانی و همچنین اجرای طرح تصفیه فاضلاب ، شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران را مورد جمایت بیش از پیش قرار دهند.
در ادامه این جلسه ˈمحمد دامادیˈ نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی برای پیشرفت دراجرای طرح های آب و فاضلاب و رفع مشکلات موجود ، خواستار نشست مشترک شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه ای مازندران با نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس شد.
همچنین ˈکمال علیپورˈ نماینده مردم شهر های قائمشهر ،جویبار ، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل دفع بهداشتی فاضلاب قائمشهر گفت: برای جلوگیری از هدر رفتن آب آشامیدنی این شهر باید برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.
وی همچنین خواستار بهبود وضعیت و افزایش کیفیت آب آشامیدنی شهر جویبار شد.ک/3
2501//402
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن