تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشگیری از حوادث هدف پلیس در چهارشنبه آخر سال است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیشگیری از حوادث هدف پلیس در چهارشنبه آخر سال است تبریز - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی پیشگیری از حوادث را هدف پلیس در چهارشنبه آخر سال عنوان کرد.


به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل اسماعیل زاده گفت: پلیس آمادگی کامل برای برقراری نظم وامنیت در چهارشنبه آخر سال را دارد.
وی حفظ امنیت و آسایش مردم را دغدغه پلیس برشمرد و گفت: هرساله عده ای به بهانه برگزاری مراسم سنتی و دیرینه چهارشنبه آخر سال با استفاده از مواد محترقه آتش زا و غیر استاندارد ضمن ایجاد مزاحمت برای مردم، در برخی موارد جان خود را هزینه نا آگاهی و سهل انگاری خود می کنند.
سرهنگ اسماعیل زاده با اشاره به اینکه والدین اولین کسانی هستند که در حفظ سلامتی فرزندان خود مسوول هستند، اظهار کرد: چنانچه مردم اطلاعاتی در خصوص فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک دارند می توانند موضوع را به سرعت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
جانشین انتظامی آذربایجان شرقی مشارکت مردم با پلیس را در برقراری نظم و امنیت ستودنی دانست و گفت: مطالبه به حق مردم از پلیس برقراری نظم و امنیت در جامعه است و فرماندهی انتظامی استان با تمام توان آماده خدمات رسانی و تامین آسایش و امنیت مردم است.
7240/587
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن