تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816388144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفریح را جایگزین فعالیت های خطرآفرین در چهارشنبه آخر سال کنید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان سیاحی نژاد:
تفریح را جایگزین فعالیت های خطرآفرین در چهارشنبه آخر سال کنید
اهواز ـ خبرگزاری مهر: کارشناس معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: مردم به خصوص دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال به جای فعالیت های خطرآفرین، اقدام به تفریح در مناطق مناسب در سطح شهر کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، سعید سیاحی نژاد پیش از ظهر امروز در همایش توجیهی دانش آموزان برای چهارشنبه سوری که در دبیرستان پسرانه میثاق اهواز برگزار شد، اظهار کرد: باید در چهارشنبه سوری تفریح کنید و این سنت کهن و باستانی را جشن بگیرید و نباید با کارهای خطرناک آخر سال خود را تلخ کنید و چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل کنید.

وی تصریح کرد: افراد زیادی داریم که با انجام کارهای خطرناک در چهارشنبه سوری، یکی از اعضای بدن خود را از دست داده یا حتی دیگران را به کام مرگ کشانده اند و آخر و عاقبت این کارهای خطرناک رفتن به بیمارستان و یا حتی قبرستان است.

کارشناس معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان خوزستان خطاب به دانش آموزان گفت: سعی کنید از ترقه های خطرآفرین استفاده نکنید، اکثر لباس ها پلاستیکی اند و وقتی آتش گرفتند دیگر به راحتی خاموش نمی شود و با انجام کارهای خطرآفرین برای خودتان پرونده قضایی درست نکنید زیرا این پرونده ها در وضعیت اشتغال شما نیز تأثیر می گذارد.

سیاحی نژاد ادامه داد: هرگونه قاچاق و خرید و فروش مواد محترقه جرم محسوب می شود و هرکس با تعرض به افراد مخل نظام عمومی شود از سه ماه تا یک سال حبس شده و 75 ضربه شلاق خواهد خورد.

وی بیان کرد: شما دانش آموزان، سفیرهای ما هستید و این پیام ها را به خانوادهای خود بگویید و بدانید که عواقب استفاده از این مواد بسیار بد و خطرآفرین است. شما نباید به حرف دوستان ناباب خود گوش دهید.

محمود معزی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان نیز در این مراسم گفت: در راستای آگاه سازی دانش آموزان در خصوص حوادث شب چهارشنبه آخر سال برنامه های آموزشی طراحی شده که در این برنامه ها از دستگاه های مرتبط شامل مرکز بهداشت استان، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، آتش نشانی و سایر دستگاه ها جهت ارائه برنامه های آموزشی استفاده می شود.

وی افزود: در این برنامه ها سعی بر این است که دانش آموزان از خطرات این حوادث آگاهی کامل پیدا کنند و همچنین نحوه امداد و نجات در هنگام بروز حوادث را بیاموزند.

معزی خطاب به دانش آموزان گفت: در چهارشنبه سوری مواد محترقه در اطراف شما فراوان است اما شما نباید از این مواد استفاده کنید زیرا با استفاده از این مواد آتش زا نه تنها به خودتان آسیب می رسانید بلکه خانواده های خود را نیز دچار دردسر خواهید کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش یادآورشد: سبزی سال نو نشانه صلح و سلامتی است و بهار برای خرمی و شادی است و در این ایام باید محبت را به همدیگر هدیه کنید و نباید با انجام کارهای خطرناک عید را به کام خود و خانواده تان را تلخ کنید.
 


۱۳۹۲/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن