تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812604961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد اولين موزه مشاركتي مشاهير همدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۵۷ب.ظ)
با همکاري معاونت فرهنگي شهرداري و ميراث فرهنگي استان: ايجاد اولين موزه مشاركتي مشاهير همدان اولين موزه مشاركتي مشاهير با همكاري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري در همدان ايجاد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مديركل ميراث فرهنگي همدان با بيان اينكه قبلا در قسمت تالار مشاهير مجتمع عين‌القضات همداني تعدادي تابلو و تنديس، جاي داده شده بود، گفت: با توجه به فرارسيدن ايام نوروز و فصل گردشگر و با عنايت به اينكه معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري همدان مسووليت اسكان مسافران را برعهده داشت به اين توافق رسيديم موزه و اين مكان را در يك جا قرار دهيم.
وي با بيان اينكه به بهانه ستاد تسهيلات نوروزي، فضاي اين مكان فاخرتر از مكان قبل است، به وجود باغ ايراني و پارك در محوطه اين مجتمع فرهنگي اشاره كرد و گفت: كاربري اين ساختمان نيز فرهنگي است كه بر اين مبنا سنخيت بيشتري با ايجاد موزه مفاخر و مشاهير استان دارد و در اين موزه علاوه بر تنديس بزرگان استان، مقداري عكس و تصاوير از مفاخر و مشاهير استان نيز به معرض نمايش گذاشته خواهد شد.
سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري همدان نيز در اين رابطه گفت: نكته قابل توجه در ايجاد اين موزه نوع نگاه مديركل ميراث فرهنگي به اين مكان است.
محمدرضا بياناتي افزود: جاي خالي مشاهير و مفاخر در اين مجتمع به چشم مي‌خورد كه بر اين اساس احداث و جابه‌جايي مكاني موزه مشاهير در اين مكان مورد استقبال واقع شد.
وي با بيان اينكه در بودجه سال 93 در حوزه معاونت فرهنگي رقمي بالغ بر 500 ميليون تومان پيشنهاد المان‌هاي سطح شهر داده شده كه مورد تصويب شوراي شهر نيز قرار گرفته، تصريح كرد: در صدد هستيم بتوانيم اين تالار را از محل اعتبارات تجهيز كرده و توسعه دهيم.
سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري همدان ابراز داشت: توسعه اين مكان اتفاق خوبي است كه در آينده نزديك انجام و تقويت مي‌شود.
وي با اشاره به استقبال از نصب تابلو و نقاشي‌هاي مفاخر در اين مكان، اضافه كرد: اين مكان جايگاه فاخر و ارزشمندي است كه اميدواريم با استقرار اين موزه 10 فقره تنديس تمام قطعه و نيم تنه نيز جانمايي شود.
بياناتي بر لزوم تقويت ايجاد مجموعه‌هاي فرهنگي در استان همدان صحه گذاشت و گفت: اين مكان‌ها مورد استقبال زيادي از سوي بازديدكنندگان واقع مي‌شود.
وي به استقبال شهردار همدان از ايجاد اين موزه اشاره كرد و افزود: اميدوار هستيم با توجه به رجوع حداكثري مسافرين نوروزي به اين مكان، استقبال از بازديد اين موزه را نيز شاهد باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن