تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین اجتماعی: یک ریال هم کسری نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تامین اجتماعی: یک ریال هم کسری نداریم
در دولت یازدهم با اعتماد به سازمان تامین اجتماعی با وجود کسری بودجه 5 هزار و 100 میلیارد تومانی، در حال حاضر هیچ مشکلی نیست و یک ریال نیز کسری نداریم.
کد خبر: ۳۸۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷ - 16 March 2014




رئیس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه طی هفته جاری کار بیمه 50 هزار کارگر ساختمانی آغاز شده است گفت: در دولت یازدهم با اعتماد به سازمان تامین اجتماعی با وجود کسری بودجه 5 هزار و 100 میلیارد تومانی، در حال حاضر هیچ مشکلی نیست و یک ریال نیز کسری نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدتقی نوربخش پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار کرمان اظهار داشت: در کل کشور 13 میلیون بیمه شده اصلی تامین اجتماعی هستند که به همراه خانواده‌های آنها شامل 34 میلیون نفر می‌شود.

وی بیان داشت: چهار میلیون نفر مستمری‌بگیر بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات متعدد این بیمه استفاده می‌برند.

نوربخش عنوان کرد: 16 تا 17 مزیت بیمه‌ای از جمله بیکاری، ایام بارداری، حق مسکن و ... به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی تعلق می‌گیرد.

‌وی خاطرنشان کرد: برای صیانت از ذخایر ارزش افزوده نیازمند فعالیت‌های سرمایه‌گذاری هستیم تا بتوانیم تعهدات خود را به اجرا بگذاریم.

نوربخش گفت: سازمان تامین اجتماعی بدون تکیه بر منابع دولتی خود را مدیریت می‌کند.

وی ابراز داشت:‌ مشکلات حاشیه‌ای بر فعالیت‌های بیمه تاثیر داشته است و ‌طی هشت سال گذشته با تغییرات متعدد مدیریتی روبه‌رو بوده‌ایم.

رئیس سازمان تامین اجتماعی افزود: در دولت یازدهم با اعتماد به سازمان تامین اجتماعی با وجود کسری بودجه 5 هزار و 100 میلیارد تومانی، در حال حاضر هیچ مشکلی نیست و یک ریال نیز کسری نداریم.

نوربخش اظهار داشت: 600 میلیارد تومان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و 900 میلیارد تومان از وزارت امور اقتصادی و دارایی پول گرفتیم.

وی تصریح کرد: نتیجه این دریافت مبالغ این است که عیدی قبل از سال پرداخت شده و مستمری به تعویق افتاده نیز نداریم.

نوربخش با اشاره به ارتقای خدمات دارویی و زیر پوشش قرار گرفتن درمان نازایی در بیمه تامین اجتماعی گفت: طی هفته جاری کار بیمه 50 هزار کارگر ساختمانی آغاز شده است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: 40 درصد از جمعیت استان کرمان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و سه بیمارستان تامین‌اجتماعی با 600 تخت به شهروندان کرمانی خدمات می‌دهند.

نوربخش افزود: 16 مرکز درمانی و 26 شعبه مادر تامین اجتماعی در استان کرمان فعالیت دارند که نسبت به سایر استان‌ها از شبکه مناسبت‌تری برخوردار هستند.

وی عنوان کرد: بیمارستان 300 تخت‌خوابی پیامبر اعظم (ص) کرمان نیز با 300 تخت در اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و گام بزرگی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی و مردم کرمان است.

نوربخش خواستار همکاری لازم از سوی مسئولان و مقامات استانی با تامین اجتماعی شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن