تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813144194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست فرمانداری صحنه معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرپرست فرمانداری صحنه معرفی شد کرمانشاه - ایرنا - ˈشهریار عباس آبادیˈ در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان صحنه معرفی شد.


به گزارش ایرنا، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در این مراسم گفت: ساختار دولت تدبیر و امید یک ساختار تعریف شده ای است و همه باید تلاش کنند تا کاستی های موجود جای خود را به پیشرفت بدهند.
ˈآیت الله آزرمیˈ اضافه کرد: در همین راستا تغییر و تحول های مدیریتی یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید است که از نیروهای مجموعه استانداری برای بخشداری ها و فرمانداری ها استفاده شود.
وی در ادامه با بیان اینکه همه افراد باید برای پیشرفت و توسعه کشور همت کنند، افزود: همه امور نیاز به علم و شناخت دارد تا کارها به درستی صورت پذیرد و متاسفانه دیده می شود بسیاری از مشکلات و اتفاقات از بی علمی و بی تدبیری ایجاد می شود.
وی اظهار کرد: متاسفانه برخی از مشکلات از جمله بیکاری در جامعه حاکم است و این مشکلات با یک همت عمومی برطرف خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری در پایان سخنان خود از ˈرسول مجدˈ فرماندار قبلی شهرستان صحنه قدردانی کرد و اعلام کرد به طور یقین از وجود وی در آینده نزدیک استفاده خواهیم کرد.
مجد فرماندار تودیع شده شهرستان صحنه نیز گفت: در زمان یک سال تصدی فرمانداری همه تلاش خود را برای خدمت و رضایت به مردم بکار گرفتم و سعی کردم با رویی گشاده و بشاش با ارباب رجوع برخورد کنم و از همین جا از استاندار تشکر می کنم که این بار سنگین مسئولیت را از دوش من برداشتند.
وی با بیان اینکه نیروهای تازه نفس مایه خیر و برکت در نظام هستند، گفت: همه افراد با گرایش های مختلف باید در هر شرایطی گوش به فرمان رهبری و ولایت فقیه باشند و برای سربلندی نظام و رضایت مردم گام بردارند.
567
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن