تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821059708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالان فرهنگ و هنر دهه فجر در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فعالان فرهنگ و هنر دهه فجر در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند شهرکرد- ایرنا-آیین تجلیل از فعالان بخش فرهنگ و هنر ستاد دهه فجر 35روز یکشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.


به گزارش ایرنا،در این آیین که از سوی کمتیه فرهنگی هنری ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری برگزار شد،از رسانه های برتر، خبرنگاران ،عکاسان ،کانون های تبلیغاتی برتر و اهالی فرهنگ و هنر به خاطر حضور در خلق حماسه 22بهمن ماه تقدیر شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:در دهه فجر امسال کمیته فرهنگی هنری بیش از 135برنامه برگزار کرد.
ˈحسین گنجی ˈ در این ایین افزود: انتشار کتاب و برشور، افتتاحیه طرحهای فرهنگی هنری و برپایی مسابقات فرهنگی و هنری از جمله این برنامه ها بود.
وی افزود:برگزاری جشن انقلاب،کارگاه های آموزشی با موضوع
انقلاب اسلامی ،نقد فیلم ،برپایی نمایشگاه ها و نشست های شعر از دیگر برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر در این استان بود.
رییس کمیته فرهنگی هنری دهه فجر چهارمحال و بختیاری یادآور شد:پاسداشت خون شهدای دوران انقلاب و معرفی دستاوردهای انقلاب از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه ها در سطح استان است.
گنجی تاکید کرد:در امر برگزاری برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر در استان تلاش شد از فعالیت های بی اثر دوری شود و برنامه ها با رویکرد تاثیر گذاری به مرحل اجرا درآید.
به گفته وی،همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرموده اند ، بخش فرهنگ و هنر یک بخش فضا ساز است و باید از این ظرفیت در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره گرفت.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گفت:در راه انقلاب اسلامی ایران بسیاری از ابراهیم ها با نیت پاک اسماعیل های خود را قربانی کردند.
ˈبهمن اکبریان دهکردی ˈ افزود:انقلاب اسلامی ایران دستاورد خون هزاران هزار شهید است و باید در راستای اهداف این انقلاب گام های بلندی برداشت.
به گزارش ایرنا،در این آیین جمعی از فعالان حوزه هنر و فرهنگ چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.
7359
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن