تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814667473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات کانون وکلای دادگستری از نگاه یک وکیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انتخابات کانون وکلای دادگستری از نگاه یک وکیل تهران- ایرنا- وکیل دادگستری گفت: با توجه به حساس بودن انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، تنها یک چهارم وکلا در انتخابات اخیر -بیست و هشتمین دوره- شرکت کردند.


ˈفرهاد شهبازوارˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضایی گروه اجتماعی ایرنا با بیان اینکه کانون وکلای دادگستری مرکز تمشیت امور وکالتی بیش از سیزده هزار وکیل دادگستری را برعهده دارد، افزود: با وجود این تعداد وکیل، گستردگی کانون وکلای مرکز در چند استان و حساس بودن انتخابات هیات مدیره در این زمان به دلیل تصویب لایحه جامع وکالت و غیره، تنها سه هزار و 447 وکیل در پای صندوق های رای حاضر شدند و به هشتاد نامزد هیات مدیره رای دادند.
این حقوقدان معتقد است: حضور حداقلی وکلا در جای خود و بویژه در هیات مدیره جدید باید نقد و واکاوی و تبعات آن بررسی شود.
وی با انتقاد از روند انتخابات و نوع تبلیغات و شعارها اظهار داشت: از جمله مواردی که باید مورد دقت نظارت بر انتخابات واقع شود، ممنوعیت تبلیغات کاندیداها 24 ساعت قبل ازبرگزاری در همه انتخابات به منظور اتخاذ رویه ای ثابت در امر تبلیغاتی و جلوگیری از بی نظمی های احتمالی به وقوع پیوسته در روز انتخابات است.
شهبازوارد افزود: اما با وجود تصریح ماده 6 آیین نامه انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز مبنی براینکه هرگونه تبلیغ در روز انتخابات ممنوع است، باز هم هنگام ورود به محوطه پارکینگ ساختمان کانون وکلا، هواداران گل، کتاب و خودکار تبلیغاتی توزیع می کردند.
انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز روز پنجشنبه 22 اسفندماه جاری برای انتخاب 12 عضو اصلی هیات مدیره و شش عضو علی البدل در کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد.
اجتمام(4)** 9317
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن