تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815314037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هراس صدراعظم آلمان از گزینه روی میز پوتین


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هراس صدراعظم آلمان از گزینه روی میز پوتین


قاطعیت روسیه در دفاع از منافع ملی و بین المللی اش در اوکراین و اصرار آلمان و سایر کشورهای صاحب اختیار اتحادیه اروپا به مذاکره و حل و فصل مسالمت آمیز بحران، باعث شده ماجرای ترسیدن صدراعظم آلمان از گزینه روی میز پوتین بار دیگر مطرح شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اگرچه مقامات آلمان تصریح کردند وابستگی شان به گاز روسیه، تاثیری در رویکرد آنها در قبال بحران اوکراین ندارد، اما برخی ناظران اوضاع سیاسی اروپا معتقدند، آلمان و سایر کشورهای صاحب اختیار اتحادیه اروپا از ابتدا نیز تمایلی به رویارویی نظامی با روسیه نداشتند و رایزنی و مذاکره را به هشدار و تهدیدهای واقعی ترجیح می دهند.
درباره ماجرای اوکراین، تحلیلگران عقیده دارند که آلمان و اتحادیه اروپا با تحریک و تشویق امریکا در پروژه تغییر حکومت اوکراین مشارکت کردند و اکنون در مخمصه ای افتاده اند که از ابتدا خواهان آن نبودند. به همین علت، معاون وزیر خارجه روسیه تصریح کرد؛ مرکل سگ دست آموز اوباما است.
قاطعیت روسیه و رویکرد مسالمت آمیز اتحادیه اروپا باعث شده ماجرای ترسیدن آنگلا مرکل از سگ ولادیمیر پوتین در یکی از دیدارهای رسمی، بار دیگر در رسانه ها و شبکه های اجتماعی مطرح شود و از آن به عنوان گزینه روی میز پوتین نام برده شود.

در یکی از دیدارهای رسمی آنگلا مرکل با پوتین در مقر تابستانی رئیس جمهور روسیه در سوچی، سگ پوتین که کانی نام دارد، وارد اتاق شد و مرکل وحشت زده شد، اما پوتین در حالی که به نظر می رسید چندان هم از ترسیدن میهمانش ناراضی نیست، با لبخندی شیطنت آمیز گفت: نگران نباشید، او آسیبی به شما نمی رساند.
گزینه روی میز پوتین

گزینه روی میز پوتین

گزینه روی میز پوتین
 
گزینه روی میز پوتین

مرکل که آشکارا از این سگ سیاه رنگ نژاد لابرادور ترسیده بود، چاره ای نداشت حضور حیوان را در کنار خود تحمل کند و حتی وقتی سگ پوزه اش را به سمت دستان او برد، مجبور شد دستهایش را به یکدیگر فشرده و خود را جمع و جور کند، اما پوتین، شرورانه، دخالتی نمی کرد و اجازه می داد کانی در اتاق بماند و درباره خانم صدراعظم کنجکاوی کند.  
دیپلماسی سگی بارنی سگ جرج بوش


در یکی از ملاقات های جرج بوش نیز، وقتی این سگ وارد اتاق شد، رئیس جمهور وقت امریکا به پوتین گفت: به نظر می رسد کانی از بارنی (سگ کاخ سفید) خیلی قوی تر است.
 


شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن