تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820010661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درجمهوری اسلامی قانون گرایی مساوی با دینداری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

درجمهوری اسلامی قانون گرایی مساوی با دینداری است بوشهر- ایرنا - استانداربوشهرگفت: قوانین ما برگرفته از شرع مقدس اسلام است و باید با قانون گرایی دینداری خود در کار اداری را اثبات کنیم.


به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز شنبه در جلسه شورای اداری استان بوشهرافزود: همه آیین نامه ها، دستورالعمل ها، ضوابط اجرایی، شیوه نامه ها، بخش نامه ها و فرایندهای تصمیم ساز در دولت اگر ذره ای با شرع اسلام مخالفت داشته باشد، ضمانت اجرایی نخواهد داشت.
وی اضافه کرد: از همکاران می خواهیم از سلیقه گرایی، و برداشت های شخصی بپرهیزند و فقط مجری قوانین باشند.
سالاری بیان کرد: تابع برداشت های خود نباشیم و فقط تابع قوانینی باشیم که اسلامی است.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی و محدود کردن اقتصاد جامعه نیست.
استاندار بوشهر گفت: منظور از اقتصاد مقاومتی استفاده از ظرفیت ها و داشته های داخلی است و در بعد مصرف نیز الگوی مصرف ما به سمت درست مصرف کردن است.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی همه ابعاد تصمیم های اقتصادی و حتی فرهنگ مصرف ما را دربرمی گیرد.
سالاری اضافه کرد: دولت ضوابط اجرایی جزیی تر اقتصاد مقاومتی را در دست تهیه و تدوین دارد که ابلاغ خواهد شد.
وی اظهارکرد: امیدواریم در سال آینده همه تصمیم ها را بتوانیم درچارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی پیش ببریم و شاهد شکوفایی و حداکثرسازی بهره وری اقتصادی با استفاده از اندوخته ها و داشته ها و نعمت های الهی باشیم.
سالاری یادآورشد: استان بوشهرکم وسعت ترین استان درکنار خلیج فارس است که بیشترین مرز دریایی کشور را دارد.
وجود دریا و ساحل یکی از موهبت های استان بوشهر است که باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی بیشترین استفاده را از آن ببریم.
وی اضافه کرد: در مقوله گردشگری باید برنامه ریزی جامع تری داشته باشیم و گردشگری دریایی را مورد توجه قراردهیم.
استاندار بوشهر بیان کرد: در حوزه آبزی پروری نیز این استان دارای ظرفیت بسیاربالایی است.
سالاری بیان کرد: از نظر حمل و نقل دریایی نیاز است سهم استان بوشهر و کشور را در ترانزیت کالا با کشورهای حوزه خلیج فارس افزایش و درآمد ملی را نیز از این طریق ارتقا دهیم.
وی گفت: استان بوشهر در تجارت همواره سرزمین بازرگانان بزرگی بوده و با کشورهای مختلف روابط تجاری داشته است و باید از این ظرفیت بیشتر از گذشته استفاده کنیم و با توسعه حمل و نقل دریایی بازرگانی استان را رونق دهیم.
سالاری افزود: این ها ظرفیت هایی از استان بوشهر است که درچارچوب اقتصاد مقاومتی می توانیم آن ها را فعال تر کنیم.
وی با بیان این که ظرفیت های استان بوشهر محدود به این موارد نیست افزود: ظرفیت بالاتر و ارزشمند تر استان بوشهر نیروی انسانی این استان است.
استانداربوشهر اظهارکرد: نیروی انسانی اگر پویا باشد واز همه ظرفیت های آن در حد اعلا استفاده کنیم می توانیم الگوهای موفق اقتصاد مقاومتی را در استان اجرا کنیم.
سالاری اضافه کرد: باید همواره برقانونگرایی تاکید کنیم زیرا حاکمیت قانون است که می تواند ما را در مسیری قراردهد که از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.
وی گفت: اگر نیروی انسانی ما به عنوان برترین سرمایه اجتماعی قانونمندی را سرلوحه کارخود قرارندهد در آینده با مشکل روبه رو خواهیم شد.
سالاری افزود: نیروها نباید توان خود را برای مهار و کنترل یکدیگر به کارببرند تا یکدیگر را محدود کنند زیرا این وضعیت مطلوب یک جامعه نیست. ک/2
632/539
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن