تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815426077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار سمنان: ادای دین به والدین شهدا و ایثارگران سخت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار سمنان: ادای دین به والدین شهدا و ایثارگران سخت است سمنان - ایرنا - فرماندار سمنان گفت: ادای دین به والدین شهدا و ایثارگران بسیار سخت است و با هیچ خدمتی نمی توان تقدیم فرزندان این خانواده ها و خون پاک فرزندان رشید انان را در راه اسلام جبران کرد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری سمنان ˈحسن سعدالدینˈ به مناسبت روز شهدا در بازدید از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران از معنویت حضور شهدا در انجام امورمحوله برخوردارند.
وی اظهار داشت: خدمت در این نهاد مقدس فرصتی است برای خودسازی بیشتر چراکه کارکنان این نهاد با مخاطبینی همچون ایثارگران و خانواده های آنان، خانواده معظم شهدا و فرزندان شهدا رو به رو هستند.
وی اعزام فرزندان به جبهه حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس را با آگاهی والدین از این موضوع که پاره تن خود را در برابر اتش و گلوله قرار داده اند نشان از تبعیت کامل آنان از ولی فقیه و امام راحل و ایمان کامل و قلبی انان و تربیت فرزندان خود بر اساس آموزه های اسلام ناب محمدی دارد.
فرماندار سمنان انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مردمی و بر اساس مسائل فرهنگی و دینی دانست و گفت: با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و تبعیت ملت با بصیرت ایران در عرصه های مختلف و تقدیم صدها هزار خون شهید این انقلاب مسیر توسعه همه جانبه را پیموده و هر روز شاهد دستاوردهای جدید علمی و به روز در دنیا هستیم که عزت و اقتدار ایران اسلامی را روز به روز به رخ جهانیان می کشد .
وی گفت: توجه به مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران از دغدغه های مقام معظم رهبری نیز همواره بوده و هست و بر این اساس ایشان فرموده اند که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمنر از شهادت نیست.
فرماندار سمنان بر لزوم برنامه ریزی فرهنگی مستمر برای این قشر و ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.ک/1
599/608
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن