تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801636219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه همدان در گرو رونق گردشگری زمستانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توسعه همدان در گرو رونق گردشگری زمستانی است همدان- ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلت نظام گفت: مادامی که گردشگری زمستانی در همدان رونق نگیرد، توسعه استان رخ نخواهد داد.


به گزارش ایرنا ˈعلی آقا محمدیˈ روز جمعه در مراسم افتتاح پیست اسکی ارس باران مجموعه دهکده تفریحی، فرهنگی، ورزشی گنجنامه همدان گفت: اگر زمستان همدان احیا شود توسعه اقتصادی نیز رخ خواهد داد و شرایط زندگی مردم استان بهبود می یابد.
وی ادامه داد: زمستان همدان بر خلاف تصور رایج نسبت به نقاط دیگر دنیا سرد نبوده و قابلیت تبدیل شدن به یک زمستان گرم برای گردشگران و مردم را دارد.
نماینده پیشین مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تبدیل شدن زمستان همدان به یک زمستان گرم باید یک برنامه مدون برای کوه الوند تدوین کرد و دولت نیز از آن حمایت کند تا بتواند گردشگران بسیاری را نیز جذب کند.
آقامحمدی تصریح کرد: اگر بخواهیم موجبات اقامت یک توریست برای مدت طولانی در همدان راذ فراهم کنیم باید کارهای فروانی انجام شود و تمامی مسوولان بسیج شده تا سرمایه گذران حوزه گردشگری را وارد استان نمایند.
وی در ادامه افزود: همدان و مجموعه دهکده گنجنامه محلی برای تفریح سراسر مردم ایران است که باید اصولی برای خود تعریف کند و طبق آن حرکت کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سوغات همدان باید به جایگاه رفیع خود برسد و ترشی جات همدان به یک برند ملی و بین المللی تبدیل شود که در این صورت شاهد افزایش مشاغل خانگی خواهیم بود.
7532/551
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن