تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818782834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد کارگروه توسعه روستایی و عشایری از راهبردهای کلان وزارت کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایجاد کارگروه توسعه روستایی و عشایری از راهبردهای کلان وزارت کشور است اراک - ایرنا - معاون امور دهیاریها و شهرداریهای وزارت کشور اعلام کرد: ایجاد کارگروه توسعه روستایی و عشایری در زیرگروه شورای توسعه و برنامه ریزی استانها ، از راهبردهای کلان وزارت کشور است.


به گزارش ایرنا، ˈمحسن کوشش تبارˈ روز چهارشنبه در همایش مدیران امور روستایی استانداریهای کشور در اراک افزود: کارگروه توسعه روستایی و عشایری محور همگرایی و تصمیم سازی موثر برای این مناطق است که ظرفیتهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را بارور می کند.
وی بیان کرد: در برنامه ریزیهای امور دهیاریهای کشور، اجرایی شدن شیوه نامه خدمات روستایی به عنوان یکی از سیاستهای مهم سال آتی هدفگذاری شده که انتظار می رود، با جدیت در دستور کار قرار گیرد و بصورت مستمر نظارتها برآن اعمال شود.
معاون امور دهیاریها و شهرداریهای وزارت کشور افزود: پیش نویس قوانین دهیاریها در وزارت کشور تهیه و در کارگروه های تخصصی همایش مدیران امور روستایی کشور در اراک بخشهای مختلف آن کارشناسی شده و پس از تصویب بصورت لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.
کوشش تبار گفت: اینک 29 هزار دهیاری در کشور فعال است که تدوین یک نقشه راه موثر در اجرای امور هماهنگ و تمهیدات ویژه برای اجرایی شدن قوانین و 48 وظیفه اصلی این نهادهای توسعه روستایی ضروری است.
وی تصریح کرد: دهیاریهای کشور برابر ماده 194 قانون برنامه پنجم به عنوان عالی ترین نهاد توسعه روستایی معرفی شده و سال آینده باید برای نهادینه شدن اختیارات و ارتقای جایگاه دهیاریها تلاش شود.
همایش دو روزه مدیران امور روستایی استانداریهای کشور با هدف آسیب شناسی و ارائه دستاوردهای عمرانی و اجرایی دهیاریها و ارائه برنامه های پیشنهادی سال آتی برگزار شده است. ک/2
560/ 556
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن