تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813028170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان شهرستان بهمئی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان شهرستان بهمئی برگزار شد لیکک - ایرنا - مسوول مرکز راهبردی بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهمئی گفت: دومین اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان این شهرستان برگزار شد.


کریم افتخاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این اجلاسیه را اجرای تدابیر ولی امر مسلمین جهان، سرعت بخشی به روند تحقق جامعه اسلامی و پیشبرد اهداف بسیج با همفکری نظام مند صاحبنظران بسیجی اعلام کرد.
وی افزود: ایجاد هم افزایی فکری در قشرهای مختلف مردم و مشارکت حداکثری اندیشمندان بسیجی در زمینه کمک به کارآمدسازی نظام اسلامی با حمایت از اقدامات سازنده و ارزش مدار مسوولان اجرایی از سایر اهداف برگزاری این اجلاسیه است.
افتخاری بیان کرد: موضوع دومین اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان شهرستان بهمئی پیرامون سبک زندگی اسلامی - ایرانی، فرهنگ حجاب و عفاف، تحقق حماسه اقتصادی و چالش ها و راهکارهای تحقق حماسه اقتصادی بود که کارگروه های مربوطه گزارش خود را در این زمینه ارائه خواهند داد.
وی اظهار کرد: در مجمع بسیج بهمئی برنامه هایی شامل پایش محیطی شرایط موجود شهرستان با تحلیل تهدیدها، فرصت ها و نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکارهای برون رفت از آنها بررسی می شود.
افتخاری عنوان کرد: سه هدف عمده از قبیل کمک به تحقق جامعه اسلامی، کمک به تحقق بسیج ده ها میلیونی و ایجاد انسجام فکری و نظری در مجموعه عناصر نخبه و صاحب اندیشه بسیجی در مجمع بسیج شهرستان بهمئی مدنظر است.
وی با بیان اینکه در 10 قشر بسیج شورایی متشکل از نخبگان و اثرگذاران آن قشر تشکیل شده، ابراز داشت: این افراد در مجمع عالی بسیج کهگیلویه و بویراحمد حضور می یابند که با تشکیل هشت کارگروه موضوعی و تخصصی مسایل مختلف را پیگیری می کنند.
7534/671
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن