تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر کل سازمان ملل در جایگاهی نیست علیه ایران سخن بگوید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه گنبدکاووس: دبیر کل سازمان ملل در جایگاهی نیست علیه ایران سخن بگوید گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به سخنان اخیر دبیر کل سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی گفت: دبیر کل این سازمان درجایگاهی نیست علیه کشوری قدرتمند و مقتدر ایران اسلامی سخن بگوید.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمینˈ محمدحسین سبحانی ˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس افزود: این سخنان دبیر کل سازمان ملل دخالت آشکار در امور داخلی کشور ما محسوب می شود.
وی، بان کی مون را یکی از ضعیف ترین دبیر کل های سازمان ملل متحد دانست وافزود: چرا دبیر کل ، سازمان منافقین را که با حمایت کشورهای اروپایی و امریکایی 16 هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساندند به عنوان تروریست و ناقض حقوق بشر معرفی نمی کند ولی محکوم شدن عده ای قاچاقچی در ایران که باعث بدبختی جوانان و خانواده ها می شود، ناقض حقوق بشر معرفی می کند.
امام جمعه گنبدکاووس خطاب به دبیر کل سازمان ملل گفت: در جایگاهی نیستی که در ارتباط با مسایل داخلی ایران اظهار و نظر کنی چرا که جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند و بزرگ است و از هیچ کشوری نیز دستور نمی گیرد.
وی با اشاره به بمب گذاری منافق در مصلی نماز جمعه تهران در سال 60 از تمامی شهدای این حادثه تروریستی تجلیل کرد.
حجت الاسلام سبحانی با تسلیت سالروز رحلت یادگار حضرت امام گفت: حضرت امام خمینی (ره) برای مسلمانان و مردم ایران عزت و سربلندی به ارمغان اورد و آن حضرت و فرزندانش حق زیادی بر گردن ما دارند و ما باید راه امام را ادامه دهیم.
خطیب جمعه گنبدکاووس در استانه سال جدید به همه خانواده ها توصیه کرد: صله رحم را جدی بگیرد و در دید و بازدیدها علاوه بر رعایت حجاب و شئونات اسلامی، مسائل شرعی در ارتباط با محرم و نامحرم را رعایت کنند.
وی ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) را به همه مسلمانان و دوستاران اهل و بیت تسلیت گفت.
حجت الاسلام سبحانی همچنین به برنامه چهارشنبه اخرسال اشاره کرد و گفت: متاسفانه همه ساله در چهارشنبه اخر سال شاهد بروز مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی در سطح جامعه هستم و خانواده برای جلوگیری از بروز حوادث در این روز، مواظب فرزندان خودشان باشد.
/622/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن