تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806896472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده اتحادیه اروپا فریبکاری خودش را نشان داد/ نفت کشور بودجه خرید زندگی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > فارس آیت الله ایمانی:
نماینده اتحادیه اروپا فریبکاری خودش را نشان داد/ نفت کشور بودجه خرید زندگی نیست
شیراز- خبرگزاری مهر- نماینده ولی فقیه در فارس گفت: نماینده اتحادیه اروپا در سفر خود به ایران فریبکاری و بی صداقتی خودش را نشان داد.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به سفر اخیر نماینده اتحادیه اروپا به ایران افزود: سفر نماینده اتحادیه اروپا به ایران حاشیه های مختلفی به همراه داشت که یکی از آنها دیدار با زنانی است که سابقه دستگیری و فعالیت هایی بر ضد امنیت ملی کشور داشتند. وی تصریح کرد: این دیدار چند ساعته در حالی انجام شده که در سفر هیات پارلمانی اروپا به ایران نیز چنین دیداری در صورت یونان انجام شده بود. بنابراین این حرکت دومین تجربه ما از رفتار اینان است. امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه دستگاه های مربوطه در این خصوص اقدام به فرافکنی و دادن یادداشت های بی روح و کم اثر کردند یادآور شد: موضع گیری اتحادیه اروپا در اوکراین مشخص است و همگان مشاهده کردیم که چگونه دولت قانونی این کشور را با مشکلات فراوان مواجه ساختند بنابراین نمی شود به این گروه اعتماد کرد. وی ادامه داد: دشمنان انقلاب رنگی را برای ما خواب دیده اند. آیت الله ایمانی افزود: به چه دلیل وزارت امور خارجه از این اقدام ضد امنیت ملی جلوگیری نکرده و اگر هم بگویند اطلاع نداشتیم جای پرسش فراوان داریم. نماینده ولی فقیه در فارس با بیان ا ین که اشتون نماینده رسمی اتحادیه اروپا است، گفت: این حرت بی صداقتی و فریبکاری اینان را نشان داد و حرکت آنها زیر پا گذاشتن دیپلماسی است. وی تاکید کرد: اینان که این گونه رفتار کردند چگونه منی خواهند در مراحل دیگر صداقت داشته باشند. نفت کشور هزینه خرید نیست نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز ملی شدن صنعت نفت گفت: نفت و گاز سرمایه ملی است و به تمامی مردم ایران و نسل های بعد از ما تعلق دارد. وی تاکید کرد: این نفت را نمی توانیم به عنوان خرید زندگی و بودجه اصلی کشور مورد استفاده قرار دهیم بلکه باید از درآمد حاصل از فروش آن سرمایه گذاری برای نسل آینده انجام شود. آیت الله ایمانی یادآور شد: اگر چنین رفتاری را در گذشته انجام داده بودیم امروز با مشکلات مواجه نمی شدیم و در اصل اقتصاد ما هم مقاومتی بود. امام جمعه شیراز ادامه داد: دشمنان نیز زمانی که متوجه تاثیرگذاری نفت در کشور ما شدند اقدام به تحریم و افزایش و کاهش نرخ آن کردند تا از این طریق به کشور لطمه وارد کنند. وی یادآور شد: تجارب بیش از یک قرن گذشته باید مشعلی فروزان در مقابل دیدگان ما باشد و تلخی و ناکامی های صنعت نفت در گذشته هیچ گاه نباید فراموش گردد. آیت الله ایمانی تاکید کرد: نمایندگان ملت با برنامه ریزی مناسب بهترین راه استفاده از نفت و گاز کشور را انتخاب کنند. حرمت ایام شهادت فاطمه زهرا(س) حفظ شود نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: به ایام شهادت دختر پیامبر اسلام(ص) نزدیک می شویم و همگان باید به حفظ حرمت این ایام توجه داشته باشند. وی افزود: فضای جامعه باید با ذکر نام این بانوی بزرگوار معطر شود و از تظاهر در این ایام به مسایل خلاف مراسم عزاداری جلوگیری شود.


۱۳۹۲/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن