تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820037061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه آبرسانی به روستای ˈلاسم چشمهˈ فیروزکوه به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پروژه آبرسانی به روستای ˈلاسم چشمهˈ فیروزکوه به بهره برداری رسید فیروزکوه- ایرنا- در آیینی با حضور فرماندار و مسؤولان محلی، پروژه آبرسانی به روستای لاسم چشمه فیروزکوه از بخش مرکزی شهرستان با اعتباری در حدود 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید.


به گزارش ایرنا، در آیینی که به همین مناسبت در حسینیه ˈحضرت ابوالفضل(ع)ˈ این روستا عصر پنجشنبه برگزار شد، ˈابوالقاسم مهریˈ فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: اجرای 2 پروژه بزرگ گاز رسانی و آب رسانی به این روستا طی سال 92، حاکی از عنایت و توجه دولت خدمتگزار تدبیر و امید به مناطق روستایی است.
وی افزود: بحمدالله امروز حرکت قانونمند، برنامه محور و مردم مدارانه، رویکرد مدیران نظام اسلامی است و در خدمت رسانی به هیچ منطقه ای غفلت نمی شود.
مهری خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری در حدود 400 میلیون ریال طی 2 سال به بهره برداری رسید و با اجرای عملیات نوکنی چاه، حفر گالری عرضی و خط انتقال آب به طول هزار و 200 متر، تامین آب آن مستقل شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه ابراز امیدواری کرد؛ آحاد خانواده ها و ساکنان این روستا با صرفه جویی در مصرف این نعمت الهی از آن استفاده بهینه کنند.
گزارش ایرنا حاکی است؛ مرداد ماه سال جاری نیز در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، این روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده بود.
بخشدار مرکزی، رییس شورای شهرستان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مدیران آبفای شهری و روستایی شهرستان فیروزکوه از جمله مسؤولان حاضر در این مراسم بودند.
روستای لاسم چشمه در پنج کیلومتری غرب فیروزکوه و بر سر محور مواصلاتی تهران- فیروزکوه قرار دارد.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن