تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821106404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکسان سازی خدمات جامع به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور: یکسان سازی خدمات جامع به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ضروری است مشهد - ایرنا - قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: یکسان سازی و هماهنگی در ارایه خدمات جامع به خانواده معظم شهیدان و ایثارگران ضروری است.


حجت الاسلام ˈسید حبیب الله حسنیˈ پنج شنبه شب در جریان بازدید از مرکز توانمند بخشی والدین شهدا ایثار مشهد افزود: هم اکنون خدمات متفاوتی توسط ارگانها و سایر بخشها نظیر سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه ایثارگری ارایه می شود.
وی تاکید کرد: باید با برنامه ریزی مدون خدمات یکپارچه و هدفمند و یکسانی به جامعه ایثارگری ارایه شود و نوع خدمات در یک ارگان و دستگاه اجرایی با خدمات مشابه در سایر بخشها متفاوت نباشد.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: با هدف ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در ارایه خدمات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در آینده نزدیک کمیسیون یکسان سازی خدمات رسانی به ایثارگران در ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل می شود.
وی گفت: قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که بعد از تصویب در مجلس شورای اسلامی هم اکنون جهت اتخاذ راهکارهای نهایی اجرایی در دولت در دست بررسی است مولفه مهمی در ارایه خدمات مناسب و ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی به جامعه ایثارگری است و باید از ظرفیتهای آن بهره لازم گرفت.
حسنی در عین حال گفت: هر قانونی در مدت زمان نخست از آغاز آن با یک سری مشکلاتی روبرو است که امیدوارم با اجرای موثر و سازنده آن از این فرصت برای ارتقاء خدمات کیفی به این بخش استفاده بهینه شود.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره اینکه میانگین سنی والدین شهدا 85 سال است و این افراد در برخی موارد با بیماریهای مختلفی دست به گریبان هستند، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار سرکشی ماهانه و سالانه از والدین شهدا با ایجاد و توسعه مراکز توانمندبخشی، خدمات درمانی لازم را به آنان ارایه می دهد.
وی بدون توضیح بیشتر گفت: احداث مراکز توانمند بخشی والدین شهدا در استانهای مختلف کشور آغاز شده و یا در دست تکمیل است.
در مرکز توانمند بخشی ایثار مشهد به عنوان نخستین مرکز درمانی از نوع خود، خدمات مختلف درمانی به والدین شهدا که به دلیل بروز بیماری نیازمند بستری و خدمات درمانی مستمر هستند، ارایه می شود.ک/2
7490/659 ** 1597
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن