تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802686988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان شمالی: اقتصاد مقاومتی نباید در حد شعار باقی بماند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار خراسان شمالی: اقتصاد مقاومتی نباید در حد شعار باقی بماند بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب نباید در حد شعار باقی بماند بلکه باید فرهنگ آن در جامعه نهادینه شود.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری در روز پنجشنبه، ˈسیدعلی اکبر پرویزیˈ در گردهمایی امامان جمعه این استان که با موضوع تبیین راهکارهای اقتصاد مقاومتی برپا شده بود اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یک کار مقطعی نیست و همه ما تکلیف داریم تلاش کنیم تا تبدیل به یک فرهنگ درازمدت شود.
وی در این گردهمایی که در شهر ˈقاضیˈ، مرکز بخش سملقان در شهرستان مانه وسملقان برگزار شد، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که با یک حادثه و بحران، اقتصاد کشور از هم نپاشد و همه دستگاهها موظفند موانع پیش روی تحقق اقتصاد مقاومتی را برداشته و قوانین مزاحم را از سر راه بردارند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید از درون سازمان و زندگی شخصی خود آغاز کنیم و یقینا این کار در درازمدت به نفع مردم و جامعه است.
پرویزی گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید صنایع موجود در استان را مورد ارزیابی و بررسی قرار داده و موانع و تنگناهای پیش روی صنایع را برداریم تا با بالاترین ظرفیت به کار خود ادامه دهند.
وی اضافه کرد: البته با توجه به کمبود آب در سطح استان صنایع کم مصرف در اولویت کار هستند تا مشکل کمبود آب در سایر بخش ها پیش نیاید.
استاندار خراسان شمالی گفت: بخش مهم امنیت سرمایه گذار در مبارزه با فساد است و کوتاه کردن دست دلالان و برخورد با شبکه های غیررسمی موجب می شود سرمایه گذار بدون دغدغه بتواند در استان سرمایه گذاری کند.
وی افزود: برای حل مشکل تولید داخلی راهی جز مهار واردات بی رویه نداریم و امروز واردات محصولات غیرضرور، که توان تولید آن در داخل وجود دارد، به صنعت و اقتصاد کشور آسیب جدی وارد کرده است.
امام جمعه شیروان نیز در این نشست به نمایندگی از ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: تریبون نماز جمعه متعلق به نظام و حکومت است و امامان جمعه به عنوان نمایندگان ولی فقیه باید پیام رهبری را در خصوص اقتصاد مقاومتی به گوش مردم برسانند.
حجت الاسلام ˈحسین کوثریˈ افزود: در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی نقش ائمه جمعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نماز جمعه دیواره ساحل انقلاب در مقابل امواج تهاجمات دشمنان است.
وی وجه مهم در اجرای اقتصاد مقاومتی را گفتمان سازی آن در جامعه دانست که با شعار فرق می کند و تریبون نماز جمعه می تواند جامعه را به سوی مصرف درست و پرهیز از اسراف سوق دهد. ک/1
626
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن