تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819268011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برکناری نیروهای پلیس ترکیه ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برکناری نیروهای پلیس ترکیه ادامه دارد آنکارا- ایرنا - دولت آنکارا در ادامه تصفیه و برکناری نیروهای پلیس ترکیه 160 نفر از نیروهای پلیس استانهای ˈ کرک قلعه ˈ و ˈ کارابوک ˈ را از کار برکنار کرد.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از رسانه های ترکیه، در استان کرک قلعه ترکیه محل خدمت بیش از 100 مامور پلیس که در بین آنها معاونین رییس شهربانی و نیز روسای شعبه های مختلف نیز وجود دارد تغییر و یا از کار برکنار شدند.
براساس این گزارش ، در استان کارابوک نیز محل خدمت 64 پرسنل شهربانی این استان از جمله برخی معاونین رییس شهربانی استان و روسای شعب مختلف تغییر یافت.
لازم به ذکر است در پی عملیات فسادمالی و ارتشاء در استانبول در 17 دسامبر سال گذشته که منجر به دستگیری شماری از منتسبان به دولت ترکیه شد ، دولت آنکارا تاکنون حداقل هفت هزار پرسنل شهربانی ترکیه و قوه قضاییه این کشور را برکنار و یا محل خدمت آنان را تغییر داده است.
تصفیه در پرسنل شهربانی علاوه بر روسای پلیس مرکز و معاونین شهربانی کل ترکیه شامل روسای پلیس استانها و معاونین آنها شامل روسای شعب مختلف و نیز مامورین عادی نیز می شود.
لازم به ذکر است روز گذشته نیز محل خدمت 223 مامور پلیس در استان ازمیر ترکیه تغییر یافت.
بخش عمده مامورینی که محل خدمت آنان تغییر یافته مامورین مبارزه با جرایم مالی، قاچاق و جرایم سازمان یافته هستند.
خاورم**2012**230** 3404
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن