تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821082461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرند از فرصت های منحصر به فردی برای سرمایه گذاری برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرند از فرصت های منحصر به فردی برای سرمایه گذاری برخوردار است مرند، تبریز- ایرنا- فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: این شهرستان از ظرفیت های بی بدیل در کشاورزی و موقعیت جغرافیایی برخوردار است که فرصت منحصر بفردی برای سرمایه گذاران ایجاد می کند.


تقی کرمی روز پنجشنبه در همایش تکریم خانوارهای مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در این شهرستان افزود: مرند یکی از امن ترین شهرستان های استان برای سرمایه گذاری است.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های شهرستان برای ایجاد اشتغال نهایت استفاده را کرد، گفت: تمام مدیران بخش های مختلف شهرستان با تمام قوا آمادگی حمایت و پیگیری برای تحقق سرمایه سرمایه گذاران در این شهرستان را دارند.
کرمی با اشاره به اینکه 78 درصد اراضی شهرستان مستعد کشاورزی، دامپروری و صنعتی است، اظهارکرد: با این وجود، آمار شهرستان در حوزه بیکاری بالاترین نرخ در استان را دارد.
فرماندار مرند جایگاه شهرستان در تولید زعفران، پسته و آفتابگردان در شمال غرب کشور را دارای رتبه اول دانست و گفت: برغم داشتن رتبه اول استانی در تولید گوجه فرنگی و محصولات جالیزی، متاسفانه آمار بیکاری شهرستان خیلی بالاست.
امام جمعه مرند نیز در این جلسه خواستار افزایش تولید در کشور شد و گفت: مردم ما به مصرف گرایی سوق یافته اند که انتظار داریم سرمایه گذاران با سرمایه شان بیایند نه اینکه مصرف گرایی را ترویج دهند.
حجت الاسلام علی نعمت زاده افزود: مرند با داشتن منابع غنی طبیعی و سرمایه های اجتماعی به جایگاه واقعی خود نرسیده است که باید مسوولان امر در این زمینه بیشتر تلاش کنند.
704/587
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن