تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820101456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول خواستار تسریع در احداث باغ موزه دفاع مقدس در مشهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول خواستار تسریع در احداث باغ موزه دفاع مقدس در مشهد شد مشهد - ایرنا - جانشین مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی از مسوولان ذیربط در این استان خواست توجه خاصی به تسریع در احداث باغ موزه دفاع مقدس در مشهد داشته باشند.


ˈحسن امیریˈ روز پنجشنبه طی گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: احداث باغ موزه دفاع مقدس یکی از اقدامهای مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
وی گفت: بعد از سالها پیگیری 5/18 هکتار زمین برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس در مشهد با مشارکت شهرداری در نظر گرفته شد.
وی اظهار داشت: دو میلیارد ریال نیز از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور برای طراحی این باغ موزه اختصاص یافت که فرآیند طراحی و جانمایی ساخت مکان های مختلف آن در دست انجام است.
امیری با بیان اینکه بعد از تکمیل مراحل طراحی، عملیات اجرایی این باغ موزه آغاز می شود، از مسوولان ذیربط و استاندار خراسان رضوی خواست نسبت به اختصاص اعتبار مورد نیاز برای ساخت این باغ موزه توجه ویژه داشته باشند.
وی گفت: در بخش های مختلف این باغ موزه، رشادتهای رزمندگان طی هشت سال جنگ تحمیلی در قالب فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و نمایشگاهی به مردم و نسل سوم انقلاب انتقال می یابد.
وی ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت را از ضرورتهای مهم جامعه دانست و افزود: همه آحاد جامعه و به خصوص مسوولان بخشهای گوناگون باید نسبت به این مساله احساس مسوولیت نموده و به رسالت خطیر خود عمل کنند.
جانشین مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: در این میان متولیان فرهنگی و آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی رسالت خطیری بر عهده دارند که باید در قالب فعالیتهای فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان را با رشادتهای رزمندگان اسلام و واقعیت های جنگ تحمیلی آشنا کنند./3
7490/664
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن