تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820601116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان: خیرین از ساخت کتابخانه حمایت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان: خیرین از ساخت کتابخانه حمایت کنند بندرانزلی - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، ورود خیرین به حوزه ساخت کتابخانه های عمومی را موجب ارتقای بیشتر فرهنگ مطالعه عنوان کرد.


به گزارش ایرنا ، ˈاسماعیل جانعلی پورˈ روز پنجشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید بندرانزلی از مسوولان خواست با تبلیغات گسترده در سخنرانی ها، زمینه حضور خیرین در عرصه کمک به کتابخانه های عمومی را مساعد سازند.
وی روانسازی و تسهیل مطالعه را از مهمترین و موثرترین وظایف این کمیته عنوان و تصریح کرد: آنچه باید در جلسات کمیته نهضت مطالعه مفید در شهرستان ها رعایت شود، ارائه راهکارهای مفید در زمینه فرهنگ سازی و گسترش مطالعه مفید بین اقشار مردم است.
جانعلی پور در بخش دیگری از صحبت های خود بر ضرورت ایجاد کتابخانه های عمومی در نقاط مختلف شهرها تاکید و ترسیم چشم انداز برای سال آتی را برای این منظور مفید و دارای اثرات ارزشمند عنوان کرد.
وی حمایت دلسوزانه شهردار بندرانزلی از کتابخانه های عمومی را نشانه ای از نگاه فرهنگی و دغدغه مند او به مسائل فرهنگی این شهرستان خواند.
رییس اداره کتابخانه های شهرستان بندرانزلی نیز در ادامه این جلسه گفت: تشکیل جلسات انجمن کتابخانه های عمومی با حضور مسئولان شهرستان نقش تعیین کننده ای در پیشبرد اهداف کتابخانه های عمومی خواهد داشت.
ˈمسعود اخوان ماسوله ˈ دعوت از خیرین و واقفین جهت حضور در جلسات این کمیته را بخشی از برنامه های آتی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندر انزلی عنوان کرد.
وی همچنین از واگذاری زمین به مساحت یک هزار متر مربع در محل پروژه مسکن مهر شهرستان بندر انزلی توسط اداره راه، مسکن و شهرسازی جهت احداث کتابخانه عمومی خبر داد .
وی افزود: با پیگیری و مساعدت فرماندار و طرح موضوع ساخت این کتابخانه در کمیته برنامه ریزی، امیدواریم شاهد تحول در سرانه فضای مطالعه شهرستان باشیم.
اخوان در ادامه با اشاره به تخریب کتابخانه عمومی آبکنار در اثر بارش برف سنگین و خسارت یک ملیارد و 500 میلیون ریالی، از شهردار و فرماندار این شهرستان خواست به وضعیت این کتابخانه رسیدگی شود.
در ادامه فرماندار بندر انزلی نیز با تاکید بر لزوم حمایت کلیه دستگاه های شهرستان از کتابخانه های عمومی بر پیگیری روند اختصاص اعتبارات برای سامان بخشی به کتابخانه های عمومی و نیز ساخت کتابخانه های عمومی استاندارد در این شهرستان تاکید کرد.
ˈ قاسم روحانی فر ˈ با اشاره به سابقه غنی فرهنگی شهرستان خاطرنشان کرد : با توجه به سطح بالای سواد و فرهنگ و همچنین علاقمندی مردم انزلی به مطالعه، باید زمینه دسترسی بهتر و آسانتر آنها به کتاب های خوب و ایجاد مکانهای مناسب برای کتابخوانی را فراهم آوریم .
شهردار بندر انزلی نیز در این جلسه توجه به کتابخانه های عمومی را از وظایف اصلی شهرداری خواند .
ˈ رضا پورشعبان ˈ با بیان این که شهرداری نهادی است که بستر و پایه را باید آماده کند، بر حمایت از کتابخانه های عمومی در قالب کمکهای مادی و معنوی تاکید کرد.ک/2
620/695
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن