تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرد و غبار موجب کاهش شعاع دید در شمال سیستان و بلوچستان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گرد و غبار موجب کاهش شعاع دید در شمال سیستان و بلوچستان شد زاهدان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: ورود سامانه بارشزا جنوبی از صبح امروز سبب وزش باد شدید همراه با گرد و غبار و کاهش شعاع دید افقی در منطقه سیستان به زیر 500 متر شده است.


ˈحسینعلی حسین آبادیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا حداکثر سرعت وزش باد در زاهدان را 76 کیلومتر بر ساعت اعلام و پیش بینی کرد سرعت وزش باد طی چند روز آینده به بیش از 100 کیلومتر بر ساعت برسد.
وی اظهار داشت: تشدید وزش باد شعاع دید افقی در مناطق زاهدان، نصرت آباد و شوره گز را به زیر هزار متر رسانده است.
او گفت: امروز و با شدت کمتر فردا در اکثر نقاط سیستان و بلوچستان به ویژه نواحی مرکزی و شمال غربی استان باد شدید و گرد و خاک تداوم دارد که متاثر از این وضعیت منطقه سیستان غبارآلود خواهد بود.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از بعد از ظهر و شب رگبار باران و رعد و برق با احتمال تگرگ در نواحی شمالی استان آغاز و برای روز جمعه این شرایط تشدید می شود.
حسین آبادی گفت: جمعه شب تا یکشنبه شب به ویژه روز یکشنبه رگبار باران در نواحی جنوبی سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد و وزش باد بر روی دریا در این مدت شدید و دریا مواج و متلاطم پیش بینی می شود.
وی افزود: از اوایل هفته آینده با توجه به نوسانات جوی دمای هوای شهرهای سیستان و بلوچستان بین پنج تا 10 درجه کاهش خواهد یافت.
او گفت: در شبانه روز گذشته شهرهای زهک و خاش با حداقل 12 درجه بالای صفر و دلگان با حداکثر 33 درجه سانتیگراد به ترتیب خنکترین و گرمترین مناطق سیستان و بلوچستان بودند.ک/3
7307 / 653
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن