تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820563244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانونهای فرهنگی هنری مساجد مهد پرورش نیروهای متدین و انقلابی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کانونهای فرهنگی هنری مساجد مهد پرورش نیروهای متدین و انقلابی است ارومیه - ایرنا - مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی با بیان اینکه در صدد تقویت کارکردی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان هستیم گفت: این کانونها مهد پرورش نیروهای متعهد، متدین و انقلابی هستند.


حجت الاسلام اباذر بیگی روز پنجشنبه در در همایش گرامیداشت بیست و یکمین سالگرد تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد در ارومیه افزود: کانونهای فرهنگی هنری مساجد با ارائه الگوهای شاخص و فاخر می توانند نقش بسزایی در هدایت افکار و اندیشه های جوانان داشته و به سدی محکم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تبدیل شوند.
وی اضافه کرد: استکبار جهانی باورهای دینی مردم به ویژه جوانان را نشانه رفته و در صدد جایگزینی ارزش های پوچ و دروغین خود به جای ارزشهای اسلامی و قرآنی در ایران اسلامی است.
وی اظهار کرد: تبیین ارزشهای اسلامی و قرآنی مهمترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و ما باید تمام توان خود را در این راستا بکار ببندیم.
مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در راستای توسعه کمی و کیفی فعالیت این کانونها در استان ادامه داد: راه اندازی 530 باب کانون فرهنگی هنری، ایجاد 100 کتابخانه روباز و 40 کتابخانه مخزن دار مسجدی، راه اندازی 20 باب کانون تخصصی، اجرای طرح تلاوت نور در 386 مسجد، برگزاری طرح تفسیر نور در150 مسجد، وجود 100 بیمه شده فرهنگی، راه اندازی سه باب مرکز فرهنگی دیجیتال و یک کتابخانه دیجیتال از جمله اقدامات انجام شده در سالهای گذشته در کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان بوده است.
حجت الاسلام بیگی گفت: در سال آینده تلاش می کنیم در تمامی مساجد استان کانونهای فرهنگی هنری مساجد را راه اندازی و از لحاظ کیفی و کمی کانونها را افزایش دهیم.
در این آیین، از 59 فعال فرهنگی مساجد تقدیر شد.
8137/581
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن