تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806932961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار سفير ژاپن با استاندار کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۱۷ق.ظ)
ديدار سفير ژاپن با استاندار کرمانشاه سفير ژاپن در محل استانداري با مهندس رضايي بابادي استاندار کرمانشاه ديدار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي در اين ديدار ضمن خوشآمدگويي به سفير ژابن جهت حضور در استان کرمانشاه‘ افزود: مزيت ها و فرصت هاي خوبي در استان کرمانشاه براي سرمايه گذاري توسط سرمايه گذاران ژابني در زمينه هاي صنعت‘ کشاورزي‘ گردشگري و صادرات به کشور عراق وجود دارد.
وي اظهار داشت: کرمانشاه يکي از استان هاي مهم کشور ايران است و اين استان حدود2 ميليون نفر جمعيت و استعدادهاي فراواني براي سرمايه گذاري دارد.
استاندار کرمانشاه با بيان اينکه اين استان بيش از 350 کيلومتر مرز رسمي با کشور عراق دارد ‘ گفت: 6 مرز رسمي مشخص در استان جهت صادرات به کشور عراق وجود دارد و اين منطقه داراي بسترهاي بسيار مناسبي براي صادرات به کشور عراق است.
مهندس رضايي بابادي ‘ تصريح کرد: با توجه به اينکه بازسازي عراق چندين دهه طول مي کشد لذا اين استان محل و مکان خوبي جهت سرمايه گذاري توسط سرمايه گذاران خارجي به ويژه سرمايه گذاران ژاپني در صادرات کالا و همچنين ايفاي نقش در بازسازي کشور عراق است.
وي بيان داشت: در حال حاضر خوشبختانه مزيت هاي خوبي جهت صادرات از استان کرمانشاه وجود دارد که با همکاري و مشارکت با سرمايه گذاران و فعالين اقتصادي ژاپن مي توان اين مزيت ها و پتانسيل هاي موجود را تقويت ساخت.
استاندار کرمانشاه در ادامه به مزيت هاي موجود در استان براي سرمايه گذاري در بخش صنعت به خصوص صنعت خودرو سازي اشاره کرد و گفت: در حال حاضر چندين واحد صنعتي مهم در استان وجود دارد و همچنين در زمينه صنعت خودرو سازي در کشور به توافقات خوبي رسيده ايم که سرمايه گذاران ژاپني مي توانند در ساخت صنعت خودرو در کرمانشاه مشارکت و همکاري داشته باشند و يک محصول صنعتي با برند کشور ژاپن در استان توليد شود که بدون ترديد منافع دو کشور را به دنبال خواهد داشت.
رضايي بابادي گفت: همچنين در زمينه احداث پالايشگاه 150 هزار بشکه اي آناهيتا نيز با وزير محترم نفت ايران توافقات مهمي داشتيم که مطالعه اين طرح انجام شده و مقدمات کار جهت سرمايه گذاري فراهم است.
وي همچنين با اشاره به 3 منطقه ويژه اقتصادي استان ‘ خواستار حضور سرمايه گذاران ژاپني در اين مناطق استان شد.
استاندار کرمانشاه بخش کشاورزي را يکي ديگر از مزيت هاي استان براي امر سرمايه گذاري عنوان کرد و گفت: استان کرمانشاه داراي يک ميليون هکتار اراضي کشاورزي قابل کشت است و اين استان يکي از مناطق مهم و استراتژيک کشور در بخش کشاورزي کشور محسوب مي گردد.
وي افزود: همچنين طرح بزرگ گرمسيري در استان در حال انجام است که اين طرح منجر به تحول عظيم در بخش کشاورزي استان خواهد شد و يکي از مزيت هاي مناسب براي سرمايه گذاري است.
استاندار کرمانشاه در ادامه به بحث گردشگري استان اشاره کرد وگفت: کرمانشاه داراي 2 هزار منطقه گردشگري است که همگي قابليت گردشگري دارند و 50 مورد آن مورد مطالعه قرار گرفته اند و آماده سرمايه گذاري مي باشند که از اين تعداد دو مورد آن‘ آثار تاريخي بيستون و ديگري طاق بستان مي باشد که شهره جهاني دارند.
رضايي همچنين با اشاره به مزيت هاي خوب در استان براي صادرات به کشور عراق ‘ اين موضوع را يکي از نکات قابل توجه براي سرمايه گذاران و تجار ژاپني جهت صادرات کالا به عراق عنوان کرد.
استاندار کرمانشاه در پايان سخنان خود ضمن خواستار خواهر خواندگي کرمانشاه با يکي از شهرهاي ژاپن‘ گفت: با توجه به به اين امکانات و بسترهاي مناسب در استان کرمانشاه براي سرمايه گذاري توسط سرمايه گذاران ژاپني ‘ اميدواريم سطح روابط کرمانشاه با ژاپن بيش از پيش گسترش يابد و در پرتو اين ارتباط منافع طرفين تامين گردد.
در ادامه اين ديدار سفير ژاپن نيز گفت: بسيار خوشحال هستم که در استان کرمانشاه که داراي ظرفيت هاي خوبي در بخش هاي مختلف مي باشد ‘ حضور دارم و اميدوارم اين حضور منجر به گسترش روابط و ارتباط بين ژاپن و کرمانشاه گردد.
کوجي هوندا افزود: استان کرمانشاه داراي آثار متنوع در زمينه تاريخي و گردشگري مي باشد لذا احساس کردم که براي شناخت بيشتر به اين استان سفر کنم.
وي گفت: خوشبختانه با شروع دولت جديد در ايران امکان گسترش ارتباط با جمهوري اسلامي ايران فراهم است که اميدواريم سطح روابط بيش از پيش گسترش يابد.
وي گفت: در تهران ‘حتماً اين ظرفيت هاي خوب سرمايه گذاري در استان کرمانشاه را به شرکت ژاپني گزارش خواهم کرد و اين مزيت ها مي تواند سطح روابط طرفين را ارتقاء دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن