تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819607449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار چهره های کرمانشاه با جامعه هدف بهزیستی/ برادران محبی اولین سفیران مهرورزی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه در یک طرح ابتکاری انجام می شود؛
دیدار چهره های کرمانشاه با جامعه هدف بهزیستی/ برادران محبی اولین سفیران مهرورزی
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: در یک طرح ابتکاری افراد سرشناس، خوش نام و شناخته شده شهر کرمانشاه به عنوان سفیران مهرورزی از جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی عیادت کرده و آنها را مورد دلجویی قرار می دهند.



به گزارش خبرنگار مهر، برای نخستین بار طرحی در استان کرمانشاه اجرا شده که در آن افراد سرشناس، خوش نام و شناخته شده جامعه به عنوان سفیران مهرورزی، از مراکز بهزیستی بازدید می کنند. این افراد، در این بازدیدها به زنان بی سرپرست و معلولان و به طور کلی جامعه هدف بهزیستی کمک هایی در حد توان ارائه کرده و یا با استفاده از جایگاه خود در جامعه به جمع آوری کمک برای این افراد اقدام می کنند. محمد حسین محبی، رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه در یکی از این دیدارها عصر شنبه به مرکز کودکان بی سرپرست کیمیای هستی کرمانشاه رفت و با این کودکان دیدار کرد. مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: طی بررسی های انجام شده ما به این نتیجه رسیدیم که استفاده از ظرفیت های مردمی، ورزشی، پیشکسوتان و به طور کلی افراد شناخته شده و تاثیر گذار در جمع آوری کمک های نوع دوستانه و مردمی تاثیر بسیار زیادی دارد.

عبدالرضا میرزائیان افزود: اداره بهزیستی به عنوان متولی خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه است و در این راستا وظیفه خود می داند که از تمام ظرفیت های موجود استفاده کند. وی گفت: بهزیستی، قبل از تولد کودکان با انجام آزمایشات ژنتیک، در بدو تولد با غربالگری شنوایی و بینایی و سپس در مهد کودک ها و نهایتا تا ایام سالمندی به طرق مختلف در انجام ارائه خدمت به مردم فعالیت می کند. میرزائیان در ادامه سخنان خود از برادران محبی به عنوان ظرفیت های کشوری و جهانی یاد کرد و گفت: توجه چنین افرادی به اقشار نیازمند و تحت حمایت بهزیستی بسیار مثمر ثمر خواهد بود. مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: حضور کسانی مانند برادران محبی در محیط هایی مانند بهزیستی به لحاظ روحی و روانی نیز تاثیر زیادی بر روی این افراد دارد و آنها را برای ادامه زندگی دلگرم می کند. میرزائیان در پایان یادآور شد: بسیاری از سالمندان ما کشتی های خاطره ساز برادران محبی را در خاطر دارند و حضور آنها در بین سالمندان، نشاط را در دل آنها زنده خواهد کرد. رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه نیز در دیدار گفت: توجه کردن به کودکان تحت حمایت بهزیستی وظیفه همه ماست و ما تمام تلاش خود را برای کمک به آنها انجام خواهیم داد. محمد حسین محبی گفت: این بچه ها نیاز به بیشترین توجه را دارند، و البته ما سعی می کنیم که بیشترین کمک ها را به صورت کمک های مالی انجام دهیم.    


۱۳۹۲/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن