تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814649077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگیان و دانش آموزان بافقی روز شهدا را ارج نهادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرهنگیان و دانش آموزان بافقی روز شهدا را ارج نهادند یزد - ایرنا - جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان بافقی در مراسمی روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشتند.


به گزارش ایرنا، همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا جمعی از اولیا و مربیان ،مدیر و معاونین آموزش و پرورش بافق همچنین تعدادی از دانش آموزان بافقی ، مقام شامخ و معنوی شهید را گرامی داشتند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران بافق در این آئین که در مدرسه شاهد غدیر این شهر برگزار شد گفت: شهادت برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است و ریشه در دین مبین اسلام دارد.
ˈ محمد رضا دهقانزاده ˈ به فرمان امام راحل مبنی بر تاسیس بنیاد شهید اشاره کرد و گفت:در واقع هدف از تشکیل این نهاد انقلابی، صیانت از خانواده‏های محترم شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: امروز بنیاد شهید و امور ایثارگران، نهادی فرهنگی و در خدمت خانواده های معظم شاهد است و در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت فعالیت می کند.
دهقانزاده ، 22 اسفند را روز بزرگداشت شهدا خواند و افزود: ایران اسلامی افتخار دارد که روزی در صفحه تقویم پر افتخارش برای بزرگداشت شهدا نام گذاری شده است.
رئیس بنیاد شهید خاطر نشان کرد: این روز یادآوری رشادت های مردان و زنان بزرگ تاریخ ایران است که با سلاح خون و ایمان و شهادت حماسه ای سرخ آفریدند و پیروزی را برای ملت به ارمغان آوردند.
رئیس آموزش و پرورش بافق هم در این مراسم به ابعاد معنوی و مقام متعالی شهید و جایگاه شهادت اشاره کرد و گفت: حیات شهدا بعد از شهادت برای همیشه جاودان خواهد بود.
علی اصغر رنجبر پیشرفت امروز کشورمان در زمینه ها ی علمی، فن آوری اطلاعات، عمرانی و اقتصادی را مرهون خون پاک شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس عنوان کرد.
قرائت مقاله و اجرای دکلمه با مضامین نکوداشت شهدا و ترویج فرهنگ شهید و شهادت پایان بخش این مراسم معنوی بود.ک2
7543/1968
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن