تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821204172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل و نظارت بر بازار شب عید در زنجان با حضور 260 ناظر افتخاری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان تقیلو خبر داد:
کنترل و نظارت بر بازار شب عید در زنجان با حضور 260 ناظر افتخاری
زنجان - خبرگزاری مهر: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کنترل و نظارت بر بازار شب عید در استان زنجان با حضور 260 ناظر افتخاری در حال اجراست.



به گزارش خبرگزاری مهر، هادی تقیلو به اجرای طرح نظارتی سازمان مذکور اشاره کرد و گفت: این طرح از (10 اسفند) در استان زنجان آغاز شده است و تا (15 فروردین) سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به پایش بازار و رصد فروشگاه ها در استان، افزود: تنظیم بازار در مورد کالاهای ضروری از جمله بازار میوه، برنج، گوشت قرمز و مرغ مورد هدف بوده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین به نظارت در قیمت آجیل در بازار استان نیز اشاره کرد و افزود: سال گذشته به جهت تغییر نرخ ارز شاهد افزایش 150 درصدی قیمت آجیل در کشور بودیم ولی امسال قیمت آجیل نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

تقیلو همچنین به کنترل بازار و برگزاری جلسات با اتحادیه ها در خصوص قیمت گذاری کالاها در سطح شهر در قالب جلسات ستاد تنظیم بازار اشاره کرد و یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و کم فروشی شکایات خود را از طریق سامانه 124 به اطلاع کارشناسان و متولیان برسانند.

وی ادامه داد: شکایت های واصله در صورت کار کارشناسی در مدت 10روز و در غیر اینصورت طی 48 ساعت رسیدگی می شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان  همچنین از شهروندان زنجانی درخواست کرد برای خرید لوازم مورد نیاز خود از مراکزی که قیمت بر روی اجناس درج شده خرید کنند و در هنگام خرید فاکتور نیز درخواست کنند.

تقیلو گفت :اخذ فاکتور از سوی مشتریان می تواند موجب رسیدگی سریعتر از سوی کارشناسان به جهت گرانفروشی فروشنده شود. میوه شب عید امسال از طریق 35 غرفه در اختیار مردم قرار می گیرد معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: میوه شب عید امسال از (25 اسفند) از طریق 35 غرفه در اختیار مردم قرار می گیرد.

عزت اله جعفری به تمهیدات انجام شده در خصوص ذخیره سازی میوه پایان سال اشاره کرد و اظهار داشت: 500 تن سیب از آذربایجان غربی و 1500 تن پرتقال از شمال کشور برای توزیع در قالب میوه شب عید در استان تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم هیچ نگرانی در خصوص میوه شب عید نداشته باشند، یادآور شد: در همین راستا ذخیره احتیاطی در مورد میوه شب عید نیز در نظر گرفته شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: در همین راستا 34 غرفه به فروش آجیل و شکلات، 54 غرفه به فروش مواد غذایی، 52 غرفه برای فروش پوشاک، 12 غرفه برای ارائه کیف و کفش و هشت غرفه مخصوص سایر اقلام مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

جعفری از حضور توزیع کنندگانی از استانهای اردبیل، تهران، شیراز و کرمانشاه در این نمایشگاه ها خبر داد و افزود: این نمایشگاه در زنجان به مدت هشت روز و در پنج هزار مترمربع فضای نمایشگاهی دایر است.

کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه با 20 تا 30 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می گیرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: میوه شب عید امسال از (25 اسفند) از طریق 35 غرفه در قالب فروشگاه ها و کانکس های فروش میوه در اختیار مردم قرار می گیرد.


۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن